PIC : Outing

2 kritikan
Dalam kesibukan mengharungi peperiksaan akhir, kami sempat jugak keluar menonton wayang.. Kami tengok cerita Jennifer's Body kat MBO, The Spring. Kami keluar berlima. Aefa..Tiff..Izie..Diana..Jas. Sebelum pergi tengok wayang tu, kami pergi makan di galery, Tun Jugah. Antara- gambar-gambar kami pada malam itu...

Outing


 Outing

  Outing

 Outing

 Outing

 Outing

 Outing

 Outing

 Outing


PIC : Sebelum Final Exam

0 kritikan
UiTMCS


 UiTMCS

 UiTMCS

 UiTMCS

 UiTMCS

 UiTMCS

 UiTMCS

 UiTMCS

 UiTMCS

 UiTMCS
 UiTMCS


Ini gambar-gambar kami sebelum peperiksaan akhir tahun bermula. Masih sempat bermain-main? Bukan.. Mengurangkan tekanan belajar. Hehe

Majlis Penyampaian Anugerah Naib Cancelor dan Anugerah Dekan

0 kritikan
Pagi tadi Aefa ada Majlis Penyampaian Anugerah Naib Cancelor dan Anugerah Dekan di Riverside (tak ingat nama baru hotel ni). Kami dikehendaki berkumpul di tempat letak bas UiTM sebelum pukul 7 pagi. Beberapa buah bas telah disediakan untuk membawa para pelajar ke hotel berkenaan.

Anugerah Dekan
Wif Aimi

Suka Duka Menepati Janji

0 kritikan
Hari ini hari raya ke tujuh.hehe. Memandangkan Yan balik ke kampus pada hari raya ke lima, Aefa juga balik ke kampus pada hari yang sama. Kami balik awal kerana kami mempunyai perancangan untuk pergi ke jemputan rumah terbuka kawan-kawan kami.

Semalam, Aefa dan Yan bangun seawal 8 pagi (awal??) kerana telah berjanji untuk mengambil kereta dari Abang Awang pada pukul 9 di belakang Kolej Mulu. Kira-kira pukul 8.30 pagi, kami berjalan pergi ke belakang Mulu untuk mengambil kereta.Tetapi, setelah sampai di sana, Abang Awang masih belum sampai..Maka, kami berdua pun pergi membeli belah di supermarket di belakang.

Penantian memang menyeksakan. 3 jam kami menanti barulah abang kereta itu sampai. Sakit hati ni tau.. Abang tu kata kereta dia rosak. jadi kena atur dulu.Tapi takpe. Memandangkan Ama, Epy, Misah dah sampai kat lapangan terbang Kuching, maka kami pun tanpa sebarang pertanyaan kami menggunakan kereta itu. Perjalanan ke lapangan terbang tidak berasa. Keseronokan untuk berjumpa semula dengan rakan-rakan mengatasi segalanya. hehe.

Raya ke 4

2 kritikan
Hari ni Aefa keluar bersama kawan-kawan sekelas. Dengan menggunakan 2 buah kereta kami menziarah rumah-rumah kenalan kami dan rumah-rumah lecturer. Gembira boleh keluar bersam-sama dengan mereka. Inilah kali pertama Aefa keluar pergi mengunjungi rumah-rumah pensyarah kami bersama dengan rakan-rakan sekelas. Rombongan kami ini disertai oleh Aefa, Gege, Ajoy, Norman, Shukor, Diana Anthony, dan Mary.

Raya

 Raya

 Raya

 Raya

 Raya

 Raya

 Raya

 Raya

Gambar-gambar di atas adalah gambar-gambar kami di rumah Madam Ratna. Beliau merupakan pensyarah kami yang mengajar subjek Selling. Rumah Madam Ratna merupakan rumah paling lama kami bertandang. Heheh. Kawan-kawan Aefa sempat berkaraoke di rumah Madam kami.

 Raya

 Raya

 Raya

 Raya

 Raya

Gambar-gambar di atas pula koleksi gambar di rumah Mr. Abg Sulaiman. Beliau merupakan pensyarah kami yang mengajar subjek Operation Management. Secara jujurnya Aefa amat mengagumi hiasan rumah Mr. Abg. Cantik sangat.. Pandai isteri sir decorate.. Ala-ala Casa Impian gitu..huhu

Kami habis bertandang ke rumah-rumah kenalan kira-kira pukul 11.30 malam. Memandangkan kami semula kelaparan, kami pergi mengisi perut di Benteng, Satok. Kira-kira pukul 1 pagi barulah kami berangkat balik ke rumah masing-masing.

Shopping Kek Lapis

0 kritikan
Aefy


Semalam kami berlima (Aefa, Aefy, Ama, Misah, Yan) pergi mencari kek lapis sarawak untuk di bawa balik ke kampung masing-masing. Kami pergi pada pukul 2 ptg walaupun mengikut perancangan awalnya kami kena bertolak pada pukul 1 petang. Tetapi apakan daya kami memang sukar difahami. Haha. Pada pukul 1 petang mereka masing-msing masih bersembang di bilik kami. Aefa pula berada di kampus sementara menunggu mengambil kereta dari Diana SV.


Kek Lapis

Sebelum memulakan perjalanan kami sempat mengabadikan kenangan dengan mengambil gambar menggunakan kamera telefon bimbit masing-masing. Gambar di atas adalah gambar Misah dan Aefa sebaik sahaja kami masuk ke dalam kereta.

Kek Lapis

Aefa dan teman sebiliknya, Ama. Gambar ini di ambil selepas kereta yang kami naiki meninggalkan UiTM.


Kek Lapis

Sebaik sahaja sampai di kampung Boyan, kami terus dapat menjumpai kedai kek Dayang Salhah

Kek Lapis


Selepas mencari tempat letak kereta yang lebih selamat (memandangkan banyak orang meletakkan kereta di bahu jalan sehingga menyukarkan kenderaan lain melalui kawasan tersebut), kami bersama-sama berjala pergi ke kedai kek Dayang Salhah

Kek Lapis


Inilah jalan masuk untuk pergi ke kedai kek Dayang Salhah yang terletak di kampung Boyan

Kek Lapis


Ketika mula-mula sampai di kedai kek tersebut, kami hanya berjalan-jalan di sekitar kedai tersebut untuk melihat kepelbagaian kek yang ada.

Kek Lapis


Aefy tengah sibuk membeli kek-kek yang akan dibawa balik.

Kek Lapis


Walaupun sibuk membantu Aefy memilih kek yang ada, kami sempat jugak mengabadikan kenangan di kedai kek tersebut.

Kek Lapis


Aefa sengaja mengganggu Aefy memilih kek memandangkan Aefa tiada kerja lain lagi yang boleh di buat.

Kek Lapis


Aefa dan Misah ketika berbaris untuk tolong Aefy membayar kek-kek yang di beli.

Kek Lapis


Ama dan Yan berdiri menanti suatu sudut.

Kek Lapis


Lihat la kek-kek yang Aefy beli.

Kek Lapis
Misah ketika beratur ketika hendak membayar kek-kek.

Kek Lapis


Kami bertiga masih menanti dan terus menanti mereka membayar kek.

Kek Lapis


Dalam perjalanan balik dari kedai kek Dayang Salhah, jalan raya di Kuching boleh di kira agak sesak. Hal ini disebabkan oleh kemalangan yang berlaku di bahu jalan antara 2 buah kereta.

Kek Lapis


Sekali lagi ketika berhenti di lampu isyarat. Alamak. Yan tengok tempat lain pulak.

Kek Lapis


Aefa kat Molly di Wisma Satok sementara menunggu waktu berbuka.

Kek Lapis


Lihat makanan-makanan yang kami ambil.huhu

Kek Lapis


Kami duduk di meja bunga Kemboja.

Kek Lapis


Sementara menanti Azan berkumandang.

Kek Lapis


Makanan yang Aefa ambil.

Kek Lapis


Macam biasa Aefa akan minta segelas ais untuk dicampurkan ke dalam air.

Kek Lapis


Dua jenis air yang Aefa ambil.

Kek Lapis


Selepas berbuka puasa, kami pergi ke Boulevard. Aefy ingin membeli sarung kusyen untuk di bawa balik ke Bintulu. Ama dan Misah pula sibuk mencari baju untuk hari raya yang bakal tiba.


Kek Lapis


Baju ini tiada kena mengena dengan aktiviti kami hari ini.hehe

Kek Lapis


Ketika menanti mereka yang lain habis membeli belah. Pada masa ini, kami berada di foodcourt di bawah.
Aefa sangat gembira dapat berjalan-jalan bersama dengan mereka semua pada hari ini.

Followers

 
Blogged.my

Drop Ur Link Here :)




[Valid Atom 1.0]


Labels

Blog Review (1) Blogging (16) Contest (1) Doa (1) Giveaway (15) Just For Laugh (2) Kesihatan (3) Korean (14) Must Eat (4) Must Visit (4) MyLife (84) Perkongsian (14) Program (5) Puisi (1) Running Man (4) Segmen (10) Semasa (3) Tips (2) Tutorial (4) Wordless (12)

| Memory Lane © 20012. All Rights Reserved |Template Style by My Blogger Tricks | Design by Durai sankar | Back To Top |

Blogger Gadgets