• Aefa in Wonderland Part 3

    Sambungan Aefa in Wonderland Part 2...

    Malam tu belom berakhir lagi rupa2nya. hehe. Ingatkan g jumpa kak cha skejap saja. Sekali tgk.. "berambeh" kat ctu aefa malam tu.. huhu.. dah la pegi sehelai sepinggang.. hahaha..

    Mula2 tunggu kak wan (masa tu xkenal lagik ok) sbb nak pegi makan mlm sesama. Tp xjadik. Kite pi mendua lebey baik je la.. Ape tah nama tmpat makan tu.. Tp kat waterfront.. phewitt makan sambil disirami hujan..hahaha.. kebetulan mlm tu hujan.. sempat merayau sekejap dgn kak cha kat waterfront tu.. tu ler pes taim aefa merayau kat waterfront memalm camtu.. ish2.. hihih

    Ntah kol bape kami abis makan.. tp takde la balik bilik terus.. duduk2 lepak dulu.. hihih.. kak cha tu org ajak pi dangdut xnak pulak... hehehhe.. pastu .. ermm.. ape ye kami buat..  oh... kami balik bilik bersihkan diri.. seharian kat luar tu mmg patut g mandi.. hihi..

    Haa... pastu kenal gn kak wan~~~ hihi.. seronok kenal gn kak wan ni.. suke dengo dier bercerita.. kak wan + kak cha = haru biru malamku.. hahaha.. semalaman aefa gelak gn keletah akak dua org ni. Dari depan tv, sampai atas katil, asek2 kate nak tido, tapi masih gak bercerita.. padahal lampu dah tutup, tp dorg bukak balik.. hahaha.. rindu nye gn mlm tu.. :')

    ah..masa taip ni jam tunjuk kol 11:11 malam.. maksudnya ada org tgh ingat kat kita.. hehehe....eh..melalut lak cita ni..

    hehe.. mmg happy sgt2 masa tu.. seronok dpt jumpa bonda dan kak cha.. seronok dapat kenal kak wan.. rasa rugi pulak tak g jumpa masa pesday dorg mai cni.. uhukk.. apa2 pun.. semua ini adalah kenangan terindah bagi Aefa.. Sekian.. Syg sume.. :)
  • 2 kritikan:

    kakcikseroja said...

    Itulah pasal.. orang dah separuh jalan nak pergi jumpa dia.. boleh pulak mengelak2... kan dah waste the time??? :)

    Aefa Aerisya said...

    pasal itulah bonda kan kan kan.. hehe.. sap nyer perangai la tu.. ish.. :)

    Tempah Kek Lapis di Sini

    Bagi yang meminati kek lapis Sarawak, anda boleh membuat tempahan di sini. Kek lapis ini di buat sendiri oleh keluarga saya. Maaf, saya tak reti buat kek lapis :D. Kualiti dijamin. InsyaAllah.

    Yahoo Messenger

    aefa_aerisya

    EMAIL

    aefa_aerisya@yahoo.com

    Line

    aefaaerisya

    Youtube

    aefaa3