• Raya 2010

    Salam kawan-kawan. hehe.. tak aktif berblog sekejap. Hari raya kan.. takdan nak online. haha
    jom2. share cita hari raya korang. huuhu. aku memang memanfaatkan sepenuhnya seminggu raya tu tau.
    kawan-kawan aku ada yg kerja n study kat semenanjung. dorang kena balik awal. so semua aktiviti
    raya di awalkan. 3 hari aku beraya dengan family selebihnya dengan kawan-kawan. bukan kawasan Kuching je aku beraya.
    dari Muara Tebas sampai ke Asajaya. Kalau ikutkan hati sampai ke Sabah aku nak beraya pergi rumah teman-teman. hehe

    Aku mengucapkan bebanyak terima kasih la kepada mereka-mereka yang sudi beraya dengan aku tu.
    Peluk cium untuk korang. Tak lupa jugak yang datang ke rumah aku. Yang mesej nak datang tapi tak
    dapat datang sebab aku tak ada kat umah jugak sama. Yang hanya sempat bersalam di kaki lima. Di MCD.
    Di The Springs. Di hospital. Lagi terima kasih buat tuan-tuan, puan-puan, dan cik-cik rumah yang aku kunjungi.
    Terima kasih kerana membuat rayaku ini penuh bermakna.. chewahhh... :)

    Buat jiran-jiran di kampung pulak, eh.. dah macam ucapan raya dah ni.. huuu
    Takpe-takpe-takpe... Apa-apa pun....
    Korang....MEMANG BEST!!


    **Rasa macam tak puas beraya dengan Norman, Gege, Syukur, Cindy, Ann.. :)
    2 hari yang menyeronokkan.. **
  • 0 kritikan:

    Tempah Kek Lapis di Sini

    Bagi yang meminati kek lapis Sarawak, anda boleh membuat tempahan di sini. Kek lapis ini di buat sendiri oleh keluarga saya. Maaf, saya tak reti buat kek lapis :D. Kualiti dijamin. InsyaAllah.

    Yahoo Messenger

    aefa_aerisya

    EMAIL

    aefa_aerisya@yahoo.com

    Line

    aefaaerisya

    Youtube

    aefaa3