Kembali Pulang


Sedih~
Bila aku kata begitu kat seseorang dia pun reply,
"tentu best kn duk ngan dorang smpai u sedih nk tngalkn dorang"
Memang best! Nak aku olahkan ayat pun tak guna.
Sebab aku je paham apa yang aku rasa. Hehehe
 Ok. Cukup hal emosi-emosi ni.


Tadi kami bertolak ke Larkin kira-kira pukul 2 petang.
Walaupun ada sedikit kesesatan berlaku, LOL
tapi, alhamdulillah kami selamat sampai ke sana.
Cegu pun dah sampai. Dah separuh pon air dia minum ekeke.

Cendol~ gile layan aku menghirup cendol tadi!
Almaklumla lama dah tak makan.
[Tauke Swee Kang, tolong bukak cawangan kat Melaka boleh tak :P?]
Cendol
Pengubat rindu kepada Swee Kang hehe
 Pastu makan roti pulak.
Erm.. Aku terlupa nama roti tu.
Tengok sendiri la macam mana rupa dia ok.
hahaha
Kacang Pol
Tadaa.. Ini lah roti tu. Apa nama dia ek?
Kacang Pol
Alkisah roti ini....
Roti di atas di makan oleh?
Ya. Dia bukan nama sebenar. haha..
Ingat budak kecik je makan macam ni.
Rupa-rupanya cikgu pun sama jugak.
hehehhe :P

Habis je makan terus pergi beli tiket.
Jam dah 3.25 petang.
Tiket pulak pukul 3.30 petang.
Memang takde peluang la nak beramah mesra.
Oh. masa memang mencemburui aku!

Sebelum naik bas sempat jugak bergambar.
Sebagai kenangan..
Entah bila lagi dapat berjumpa kan :(
Friend
Hah. Saat genting ni. Pertarungan melawan air mata. haha

Sedey wo part berpisah ni..
Ku tahan-tahan air mata supaya tak mengalir.. huhuu
Tapi kat dalam bas aku rasa mata aku berair jugak! haha.
Aku memang selalu kalah bab sedih-sedih ni.
Tengok movie pon aku nangis apatah lagi peristiwa yang aku alami sendiri. hik

Rindu pulak dengan dorang malam-malam macam ni :(
4 hari bersama... rasa macam dah lama kenal..
4 hari bersama.. rasa macam baru berjumpa..
Paham tak?
Renung-renungkan. heee

Sebelum terlupa..
Terima kasih kak cha atas layanan yang diberikan.
Memang superb. Tip top. Mantap.
Dan yang sewaktu dengannya hehe
Maaflah atas kekurangan Aefa.
Kat mana-mana pun memang perangai macam tu.
Ade la berbeza sedikit.
Setakat 5-10 % je la. :P
Ok. Love you!
Tom
Kok Meng / Mr. Bean = Tom hahaha


Here.. I have everything I need

Kindly Bookmark this Post using your favorite Bookmarking service:
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter

13 kritikan:

khairunnisa ♥ on February 3, 2011 at 1:58 PM said...

best wishlist ktk berjaya. cool yaww ^__^

ila on February 4, 2011 at 12:35 AM said...

sedapnya cendol..huhu..

Along Usop on February 4, 2011 at 12:47 AM said...

dun sedih2 ye..
setiap pertemuan ade perpisahan..

dan tak semestinye takkan berjumpe balik.. =)

anamizu on February 4, 2011 at 12:58 AM said...

renungkan bersama..hihi

recent post : |PILIH KASIH perlu ke???|

Abdul Farique on February 6, 2011 at 10:50 AM said...

aiyoo ! takmmo sedih2 :)

Mr. TN_SkY on February 6, 2011 at 7:27 PM said...

wow! haha..spe yg makan roti cmtuh tu? hahaha :-D


KENALI CIRI PENGIKUT DAJJAL, ADAKAH KITA?

Aimifiqa on February 6, 2011 at 7:53 PM said...

sedih2. smela balik jge~

p[A]n[A]d[O]L on February 6, 2011 at 9:41 PM said...

xyah sedih2..
nnt leh jmpa lg..
hehe

Kembara Perantau on February 7, 2011 at 8:08 AM said...

Emm nyam nyam bestnye bila nk blanja

Kembara Perantau on February 7, 2011 at 2:34 PM said...

bila nak belanja saya cendol tu

mabk.abubakar on February 12, 2011 at 1:06 AM said...

blogwalking cara mudah? http://worldkelana.blogspot.com/2011/02/cara-mudah-blogwalking.html

Adinda Amy Sensei on February 12, 2011 at 3:01 PM said...

assalamualaikum...

bestnya cendol tuu...
time panas2 ni pekene cendol sedap gak....heheh


salam kenal..dan terima kasih

Nurfaezah Abdullah on November 17, 2013 at 10:45 AM said...

that breakfast menu..so menyelerakan hihi :D fae nak sikit.

Followers

 
Blogged.my

Drop Ur Link Here :)




[Valid Atom 1.0]


Labels

Blog Review (1) Blogging (16) Contest (1) Doa (1) Giveaway (15) Just For Laugh (2) Kesihatan (3) Korean (14) Must Eat (4) Must Visit (4) MyLife (84) Perkongsian (14) Program (5) Puisi (1) Running Man (4) Segmen (10) Semasa (3) Tips (2) Tutorial (4) Wordless (12)

| Memory Lane © 20012. All Rights Reserved |Template Style by My Blogger Tricks | Design by Durai sankar | Back To Top |

Blogger Gadgets