• Kembali Pulang

    Sedih~
    Bila aku kata begitu kat seseorang dia pun reply,
    "tentu best kn duk ngan dorang smpai u sedih nk tngalkn dorang"
    Memang best! Nak aku olahkan ayat pun tak guna.
    Sebab aku je paham apa yang aku rasa. Hehehe
     Ok. Cukup hal emosi-emosi ni.


    Tadi kami bertolak ke Larkin kira-kira pukul 2 petang.
    Walaupun ada sedikit kesesatan berlaku, LOL
    tapi, alhamdulillah kami selamat sampai ke sana.
    Cegu pun dah sampai. Dah separuh pon air dia minum ekeke.

    Cendol~ gile layan aku menghirup cendol tadi!
    Almaklumla lama dah tak makan.
    [Tauke Swee Kang, tolong bukak cawangan kat Melaka boleh tak :P?]
    Cendol
    Pengubat rindu kepada Swee Kang hehe
     Pastu makan roti pulak.
    Erm.. Aku terlupa nama roti tu.
    Tengok sendiri la macam mana rupa dia ok.
    hahaha
    Kacang Pol
    Tadaa.. Ini lah roti tu. Apa nama dia ek?
    Kacang Pol
    Alkisah roti ini....
    Roti di atas di makan oleh?
    Ya. Dia bukan nama sebenar. haha..
    Ingat budak kecik je makan macam ni.
    Rupa-rupanya cikgu pun sama jugak.
    hehehhe :P

    Habis je makan terus pergi beli tiket.
    Jam dah 3.25 petang.
    Tiket pulak pukul 3.30 petang.
    Memang takde peluang la nak beramah mesra.
    Oh. masa memang mencemburui aku!

    Sebelum naik bas sempat jugak bergambar.
    Sebagai kenangan..
    Entah bila lagi dapat berjumpa kan :(
    Friend
    Hah. Saat genting ni. Pertarungan melawan air mata. haha

    Sedey wo part berpisah ni..
    Ku tahan-tahan air mata supaya tak mengalir.. huhuu
    Tapi kat dalam bas aku rasa mata aku berair jugak! haha.
    Aku memang selalu kalah bab sedih-sedih ni.
    Tengok movie pon aku nangis apatah lagi peristiwa yang aku alami sendiri. hik

    Rindu pulak dengan dorang malam-malam macam ni :(
    4 hari bersama... rasa macam dah lama kenal..
    4 hari bersama.. rasa macam baru berjumpa..
    Paham tak?
    Renung-renungkan. heee

    Sebelum terlupa..
    Terima kasih kak cha atas layanan yang diberikan.
    Memang superb. Tip top. Mantap.
    Dan yang sewaktu dengannya hehe
    Maaflah atas kekurangan Aefa.
    Kat mana-mana pun memang perangai macam tu.
    Ade la berbeza sedikit.
    Setakat 5-10 % je la. :P
    Ok. Love you!
    Tom
    Kok Meng / Mr. Bean = Tom hahaha


    Here.. I have everything I need
  • 13 kritikan:

    khairunnisa ♥ said...

    best wishlist ktk berjaya. cool yaww ^__^

    ila said...

    sedapnya cendol..huhu..

    Along Usop said...

    dun sedih2 ye..
    setiap pertemuan ade perpisahan..

    dan tak semestinye takkan berjumpe balik.. =)

    anamizu said...

    renungkan bersama..hihi

    recent post : |PILIH KASIH perlu ke???|

    Abdul Farique said...

    aiyoo ! takmmo sedih2 :)

    Mr. TN_SkY said...

    wow! haha..spe yg makan roti cmtuh tu? hahaha :-D


    KENALI CIRI PENGIKUT DAJJAL, ADAKAH KITA?

    Aimifiqa said...

    sedih2. smela balik jge~

    p[A]n[A]d[O]L said...

    xyah sedih2..
    nnt leh jmpa lg..
    hehe

    Kembara Perantau said...

    Emm nyam nyam bestnye bila nk blanja

    Kembara Perantau said...

    bila nak belanja saya cendol tu

    mabk.abubakar said...

    blogwalking cara mudah? http://worldkelana.blogspot.com/2011/02/cara-mudah-blogwalking.html

    Adinda Amy Sensei said...

    assalamualaikum...

    bestnya cendol tuu...
    time panas2 ni pekene cendol sedap gak....heheh


    salam kenal..dan terima kasih

    Nurfaezah Abdullah said...

    that breakfast menu..so menyelerakan hihi :D fae nak sikit.

    Tempah Kek Lapis di Sini

    Bagi yang meminati kek lapis Sarawak, anda boleh membuat tempahan di sini. Kek lapis ini di buat sendiri oleh keluarga saya. Maaf, saya tak reti buat kek lapis :D. Kualiti dijamin. InsyaAllah.

    Yahoo Messenger

    aefa_aerisya

    EMAIL

    aefa_aerisya@yahoo.com

    Line

    aefaaerisya

    Youtube

    aefaa3