X-Rec Carnival


x-rec

 Setelah beberapa minggu sibuk dengan persediaan
untuk X-Rec Carnival,
akhirnya hari yang ditunggu-tunggu pun tiba. hehe
Penat lelah turun naik kampus dirasakan berbaloi.
Yela kan.. Carnival dah selesai dengan jayanya.
Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar.
x-rec
Minggu ni merupakan minggu pengurusan perniagaan.
Atau lebih dikenali dengan HR Week.
Maksudnya fakulti kami akan membuat bermacam-macam
program sepanjang minggu ni.
x-rec

Kelas kami dan kelas 3A bergabung menjayakan X-Rec Carnival.
Karnival ini atas buah fikiran Mr. Idris, pensyarah HRM kami.
Macam biasa la kan kalau nak anjur program mesti ada je persengketaan.
Eh bukan. Perbezaan pendapat..
Tapi kami anggap itu sbg lumrah.
Dan tak simpan dalam hati pon apa-apa yang berlaku.
Benda dah berlalu, biarkanlah berlalu.
Yang penting hidup kena diteruskan.. ewahh
hhahahah
x-rec




**X-Rec = Expert Recruitment**

Kindly Bookmark this Post using your favorite Bookmarking service:
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter

4 kritikan:

kay_are on March 8, 2011 at 5:32 PM said...

fuh meriah.. best2 ^^

Aefa Aerisya on March 8, 2011 at 11:35 PM said...

mmg best. tp penat la huhuu

nora on March 11, 2011 at 1:50 PM said...

penat ek kesiann
tapi takpe
yg penting enjoy!!

ENTRY HOT : dia tinggalkan aku...

Aefa Aerisya on March 18, 2011 at 3:03 PM said...

aah nora.. yg penting enjoy.. :)

Followers

 
Blogged.my

Drop Ur Link Here :)




[Valid Atom 1.0]


Labels

Blog Review (1) Blogging (16) Contest (1) Doa (1) Giveaway (15) Just For Laugh (2) Kesihatan (3) Korean (14) Must Eat (4) Must Visit (4) MyLife (84) Perkongsian (14) Program (5) Puisi (1) Running Man (4) Segmen (10) Semasa (3) Tips (2) Tutorial (4) Wordless (12)

| Memory Lane © 20012. All Rights Reserved |Template Style by My Blogger Tricks | Design by Durai sankar | Back To Top |

Blogger Gadgets