• X-Rec Carnival

    x-rec

     Setelah beberapa minggu sibuk dengan persediaan
    untuk X-Rec Carnival,
    akhirnya hari yang ditunggu-tunggu pun tiba. hehe
    Penat lelah turun naik kampus dirasakan berbaloi.
    Yela kan.. Carnival dah selesai dengan jayanya.
    Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar.
    x-rec
    Minggu ni merupakan minggu pengurusan perniagaan.
    Atau lebih dikenali dengan HR Week.
    Maksudnya fakulti kami akan membuat bermacam-macam
    program sepanjang minggu ni.
    x-rec

    Kelas kami dan kelas 3A bergabung menjayakan X-Rec Carnival.
    Karnival ini atas buah fikiran Mr. Idris, pensyarah HRM kami.
    Macam biasa la kan kalau nak anjur program mesti ada je persengketaan.
    Eh bukan. Perbezaan pendapat..
    Tapi kami anggap itu sbg lumrah.
    Dan tak simpan dalam hati pon apa-apa yang berlaku.
    Benda dah berlalu, biarkanlah berlalu.
    Yang penting hidup kena diteruskan.. ewahh
    hhahahah
    x-rec




    **X-Rec = Expert Recruitment**
  • 4 kritikan:

    kay_are said...

    fuh meriah.. best2 ^^

    Aefa Aerisya said...

    mmg best. tp penat la huhuu

    nora said...

    penat ek kesiann
    tapi takpe
    yg penting enjoy!!

    ENTRY HOT : dia tinggalkan aku...

    Aefa Aerisya said...

    aah nora.. yg penting enjoy.. :)

    Tempah Kek Lapis di Sini

    Bagi yang meminati kek lapis Sarawak, anda boleh membuat tempahan di sini. Kek lapis ini di buat sendiri oleh keluarga saya. Maaf, saya tak reti buat kek lapis :D. Kualiti dijamin. InsyaAllah.

    Yahoo Messenger

    aefa_aerisya

    EMAIL

    aefa_aerisya@yahoo.com

    Line

    aefaaerisya

    Youtube

    aefaa3