Aefa

I am a Blogger

Aefa Aerisya

Bukan blogger terkenal, jauh sekali retis idaman ramai. Blogging itu hobi jadi menaip ikut hati. Kipas Susah Mati Korean Entertainment.

  • Cheras, Kuala Lumpur
  • aefa_aerisya@yahoo.com
  • http://aefaaerisya88.blogspot.my/
Me

About Me

Selalu perasan diri sangat berbakat dalam mengambil gambar. Selain daripada bersembang, bakat terpendam yang lain ialah, makan.

Facebooking 90%
Blogging 50%
Eating 95%
Travelling 60%

1

Under Construction

2

Under Construction

3

Under Construction

4

Under Construction

5

Under Construction

6

Under Construction

0
Visit Malaysia
0
Travel Abroad
0
Facebook Like
0
Blog Follower
  • Aku Nak Kurus

    Aku Nak Kurus

    Selamat bercuti kawan-kawan.
    Apa aktiviti hari ni?
    Aku plan nak pergi jogging.

    Jogging
    clipartheaven
     Tapi entah jadi ke tak ni.
    Dari dulu lagi plan.
    Tak pernahnya menjadi hahaha.

    Semenjak duduk kat Melaka, berat aku naik lah! DAMN
    Turun naik bangunan 16 tingkat tu pun berat aku leh naik. how come~
    [guna lift yang haha]
    So, setelah kembali ke bumi ku sendiri ni,
    aku berazam nak turunkan semula berat badan aku.
    Aku nak KURUS.
     Aku nak amalkan hidup yang sihat.
     Aku mesti berubah sebelum kembali semula ke Melaka.
    Ya! Aku boleh
    i can do it
    spreadshirt

    okey bye. nak g mcd. hahaha

    mcd
    decanter
  • Tempah Kek Lapis di Sini

    Bagi yang meminati kek lapis Sarawak, anda boleh membuat tempahan di sini. Kek lapis ini di buat sendiri oleh keluarga saya. Maaf, saya tak reti buat kek lapis :D. Kualiti dijamin. InsyaAllah.

    Yahoo Messenger

    aefa_aerisya

    EMAIL

    aefa_aerisya@yahoo.com

    Line

    aefaaerisya

    Youtube

    aefaa3