Aku Nak Kurus

10 kritikan
Selamat bercuti kawan-kawan.
Apa aktiviti hari ni?
Aku plan nak pergi jogging.

Jogging
clipartheaven
 Tapi entah jadi ke tak ni.
Dari dulu lagi plan.
Tak pernahnya menjadi hahaha.

Semenjak duduk kat Melaka, berat aku naik lah! DAMN
Turun naik bangunan 16 tingkat tu pun berat aku leh naik. how come~
[guna lift yang haha]
So, setelah kembali ke bumi ku sendiri ni,
aku berazam nak turunkan semula berat badan aku.
Aku nak KURUS.
 Aku nak amalkan hidup yang sihat.
 Aku mesti berubah sebelum kembali semula ke Melaka.
Ya! Aku boleh
i can do it
spreadshirt

okey bye. nak g mcd. hahaha

mcd
decanter

Followers

 
Blogged.my

Drop Ur Link Here :)




[Valid Atom 1.0]


Labels

Blog Review (1) Blogging (16) Contest (1) Doa (1) Giveaway (15) Just For Laugh (2) Kesihatan (3) Korean (14) Must Eat (4) Must Visit (4) MyLife (84) Perkongsian (14) Program (5) Puisi (1) Running Man (4) Segmen (10) Semasa (3) Tips (2) Tutorial (4) Wordless (12)

| Memory Lane © 20012. All Rights Reserved |Template Style by My Blogger Tricks | Design by Durai sankar | Back To Top |

Blogger Gadgets