• Aku Nak Kurus

    Selamat bercuti kawan-kawan.
    Apa aktiviti hari ni?
    Aku plan nak pergi jogging.

    Jogging
    clipartheaven
     Tapi entah jadi ke tak ni.
    Dari dulu lagi plan.
    Tak pernahnya menjadi hahaha.

    Semenjak duduk kat Melaka, berat aku naik lah! DAMN
    Turun naik bangunan 16 tingkat tu pun berat aku leh naik. how come~
    [guna lift yang haha]
    So, setelah kembali ke bumi ku sendiri ni,
    aku berazam nak turunkan semula berat badan aku.
    Aku nak KURUS.
     Aku nak amalkan hidup yang sihat.
     Aku mesti berubah sebelum kembali semula ke Melaka.
    Ya! Aku boleh
    i can do it
    spreadshirt

    okey bye. nak g mcd. hahaha

    mcd
    decanter
  • 10 kritikan:

    Erabme said...

    nk kurus? jom g gym... nk kurus tp g mkn d mcd... mkn mknan yg d grilled or d steam... itu lg baik

    Aefa Aerisya said...

    ehehhe.. tu la pasal.. asyik2 nak g mcd.. cane nak kurus kan. hikhik

    ABU said...

    aku pula nak gemok!!

    ajumohit said...

    boleh je nak kurus,,
    akak anak tiga tp maintain lagi, org kata ye, bukan akak yg kate..hehhehehe, yg pentinf disiplin dan jadual pemknan amat penting ye...jgn ngelat tau

    Aefa Aerisya said...

    ABU.. eh2.. nak gemok pulak dah.. hihih


    sis ajumohit.. hehe.. jadual pemakanan la masalah skrg ni akak.. hhihih

    dydy said...

    saya nak gemokkkk! hihi.
    membe i ckp, die xmkn nasi then skg da krus :D

    Aefa Aerisya said...

    dydy.. tinggalkan nasi?? aduh... susah ckit kot.. hiihih

    Madam Pam said...

    Alhamdulilah...akak bjaya hilangkan hampir 15kg...

    Madam Pam said...

    Alhamdulillah,setakat ni dh bjaya turunkan 15kg...

    Aefa Aerisya said...

    Alhamdulillahh.. tahniah akak.. berat aefa turun naik je ni hehe

    Tempah Kek Lapis di Sini

    Bagi yang meminati kek lapis Sarawak, anda boleh membuat tempahan di sini. Kek lapis ini di buat sendiri oleh keluarga saya. Maaf, saya tak reti buat kek lapis :D. Kualiti dijamin. InsyaAllah.

    Yahoo Messenger

    aefa_aerisya

    EMAIL

    aefa_aerisya@yahoo.com

    Line

    aefaaerisya

    Youtube

    aefaa3