Cikgu To Be

2 kritikan

Teacher

Entry ini khas untuk kawan-kawan
yang bakal jadi cikgu.
Malas nak bermadah.
So terimalah ucapan tulus ikhlas
dan sebuah peringatan dariku yang berada jauh ini.
Tahniah Aefy n Nana.
Jangan lupa belanja makan ok. hahaha

Bersantai di ....

0 kritikan
Smile
Smile

Salam 1 Malaysia kwn2. hehe
Ni baru je balik dari berjimba bersantai dengan Mek dan Yan
Penat sangat2.. Sakit pinggang dah ni.
Menaip pon baring ahaha.
Tapi xpe. Aku xkisah.
Yang penting arini SERONOK okey..
Walaupun ade la sedikit kisah yang xberapa nak seronok.
Siut jek tau lelaki tadi tu.
Wat kitorg xsenang duduk.
Padahal keluar ni nak bercuti (wah.. ayat~)
Dia yang tengah khayal kat situ leh pulak g bersembang gn kitorg.
Dah guna taktik melarikan diri pon dia leh plak nak men kejar2 kat situ..
Dem. (Bak kate Mek~)
hahah
Okey tutup kisah lelaki sengal tuh.
Wat penat je taip asal dia kan.. hehe

Followers

 
Blogged.my

Drop Ur Link Here :)




[Valid Atom 1.0]


Labels

Blog Review (1) Blogging (16) Contest (1) Doa (1) Giveaway (15) Just For Laugh (2) Kesihatan (3) Korean (14) Must Eat (4) Must Visit (4) MyLife (84) Perkongsian (14) Program (5) Puisi (1) Running Man (4) Segmen (10) Semasa (3) Tips (2) Tutorial (4) Wordless (12)

| Memory Lane © 20012. All Rights Reserved |Template Style by My Blogger Tricks | Design by Durai sankar | Back To Top |

Blogger Gadgets