Aefa

I am a Blogger

Aefa Aerisya

Bukan blogger terkenal, jauh sekali retis idaman ramai. Blogging itu hobi jadi menaip ikut hati. Kipas Susah Mati Korean Entertainment.

  • Cheras, Kuala Lumpur
  • aefa_aerisya@yahoo.com
  • http://aefaaerisya88.blogspot.my/
Me

About Me

Selalu perasan diri sangat berbakat dalam mengambil gambar. Selain daripada bersembang, bakat terpendam yang lain ialah, makan.

Facebooking 90%
Blogging 50%
Eating 95%
Travelling 60%

1

Under Construction

2

Under Construction

3

Under Construction

4

Under Construction

5

Under Construction

6

Under Construction

0
Visit Malaysia
0
Travel Abroad
0
Facebook Like
0
Blog Follower
  • Cikgu To Be

    Cikgu To Be


    Teacher

    Entry ini khas untuk kawan-kawan
    yang bakal jadi cikgu.
    Malas nak bermadah.
    So terimalah ucapan tulus ikhlas
    dan sebuah peringatan dariku yang berada jauh ini.
    Tahniah Aefy n Nana.
    Jangan lupa belanja makan ok. hahaha
  • Bersantai di ....

    Bersantai di ....

    Smile
    Smile

    Salam 1 Malaysia kwn2. hehe
    Ni baru je balik dari berjimba bersantai dengan Mek dan Yan
    Penat sangat2.. Sakit pinggang dah ni.
    Menaip pon baring ahaha.
    Tapi xpe. Aku xkisah.
    Yang penting arini SERONOK okey..
    Walaupun ade la sedikit kisah yang xberapa nak seronok.
    Siut jek tau lelaki tadi tu.
    Wat kitorg xsenang duduk.
    Padahal keluar ni nak bercuti (wah.. ayat~)
    Dia yang tengah khayal kat situ leh pulak g bersembang gn kitorg.
    Dah guna taktik melarikan diri pon dia leh plak nak men kejar2 kat situ..
    Dem. (Bak kate Mek~)
    hahah
    Okey tutup kisah lelaki sengal tuh.
    Wat penat je taip asal dia kan.. hehe
  • Tempah Kek Lapis di Sini

    Bagi yang meminati kek lapis Sarawak, anda boleh membuat tempahan di sini. Kek lapis ini di buat sendiri oleh keluarga saya. Maaf, saya tak reti buat kek lapis :D. Kualiti dijamin. InsyaAllah.

    Yahoo Messenger

    aefa_aerisya

    EMAIL

    aefa_aerisya@yahoo.com

    Line

    aefaaerisya

    Youtube

    aefaa3