Bersantai di ....


Smile
Smile

Salam 1 Malaysia kwn2. hehe
Ni baru je balik dari berjimba bersantai dengan Mek dan Yan
Penat sangat2.. Sakit pinggang dah ni.
Menaip pon baring ahaha.
Tapi xpe. Aku xkisah.
Yang penting arini SERONOK okey..
Walaupun ade la sedikit kisah yang xberapa nak seronok.
Siut jek tau lelaki tadi tu.
Wat kitorg xsenang duduk.
Padahal keluar ni nak bercuti (wah.. ayat~)
Dia yang tengah khayal kat situ leh pulak g bersembang gn kitorg.
Dah guna taktik melarikan diri pon dia leh plak nak men kejar2 kat situ..
Dem. (Bak kate Mek~)
hahah
Okey tutup kisah lelaki sengal tuh.
Wat penat je taip asal dia kan.. hehe

Semalam kitorg g jenjalan sambut Christmas eve sekitar Melaka.
Saje nak bersesak kat jalan raya tengok2 sekeliling before balik 
Pokok Mangga..
Dalam kereta tu dorang dua memang gaduh berdiskusi je.
Aku lak naik takut tengok tau. haha
Yela dari makan malam sampai nak balik Pokok Mangga semula dah,
tak dapat2 kata putus dorang tu. hiks.
Tapi takpe. kalau dorang tak serius sangat,
seronok je tengok dorg. Sweet..
Tapi kalau dah serius tu, aku kecut perut ok! haha

Jalan yang sesak memanjang tu rasa macam tak sesak pulak.
(semestinya driver rasa la kesesakan tu :P )
Banyak cerita yang dapat dikongsi.
Suka.. Duka..
Kebenaran.. Penipuan..
Salah paham..
Dan tiba-tiba.. Sentap..
Teringat gn ko beb..

Sad
Sad

Wat Yan dan Mek yang nak balik Johor arini,
thanks for everything.

Friend
Friend


Kindly Bookmark this Post using your favorite Bookmarking service:
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter

0 kritikan:

Followers

 
Blogged.my

Drop Ur Link Here :)




[Valid Atom 1.0]


Labels

Blog Review (1) Blogging (16) Contest (1) Doa (1) Giveaway (15) Just For Laugh (2) Kesihatan (3) Korean (14) Must Eat (4) Must Visit (4) MyLife (84) Perkongsian (14) Program (5) Puisi (1) Running Man (4) Segmen (10) Semasa (3) Tips (2) Tutorial (4) Wordless (12)

| Memory Lane © 20012. All Rights Reserved |Template Style by My Blogger Tricks | Design by Durai sankar | Back To Top |

Blogger Gadgets