• Bersantai di ....

    Smile
    Smile

    Salam 1 Malaysia kwn2. hehe
    Ni baru je balik dari berjimba bersantai dengan Mek dan Yan
    Penat sangat2.. Sakit pinggang dah ni.
    Menaip pon baring ahaha.
    Tapi xpe. Aku xkisah.
    Yang penting arini SERONOK okey..
    Walaupun ade la sedikit kisah yang xberapa nak seronok.
    Siut jek tau lelaki tadi tu.
    Wat kitorg xsenang duduk.
    Padahal keluar ni nak bercuti (wah.. ayat~)
    Dia yang tengah khayal kat situ leh pulak g bersembang gn kitorg.
    Dah guna taktik melarikan diri pon dia leh plak nak men kejar2 kat situ..
    Dem. (Bak kate Mek~)
    hahah
    Okey tutup kisah lelaki sengal tuh.
    Wat penat je taip asal dia kan.. hehe

    Semalam kitorg g jenjalan sambut Christmas eve sekitar Melaka.
    Saje nak bersesak kat jalan raya tengok2 sekeliling before balik 
    Pokok Mangga..
    Dalam kereta tu dorang dua memang gaduh berdiskusi je.
    Aku lak naik takut tengok tau. haha
    Yela dari makan malam sampai nak balik Pokok Mangga semula dah,
    tak dapat2 kata putus dorang tu. hiks.
    Tapi takpe. kalau dorang tak serius sangat,
    seronok je tengok dorg. Sweet..
    Tapi kalau dah serius tu, aku kecut perut ok! haha

    Jalan yang sesak memanjang tu rasa macam tak sesak pulak.
    (semestinya driver rasa la kesesakan tu :P )
    Banyak cerita yang dapat dikongsi.
    Suka.. Duka..
    Kebenaran.. Penipuan..
    Salah paham..
    Dan tiba-tiba.. Sentap..
    Teringat gn ko beb..

    Sad
    Sad

    Wat Yan dan Mek yang nak balik Johor arini,
    thanks for everything.

    Friend
    Friend

  • 0 kritikan:

    Tempah Kek Lapis di Sini

    Bagi yang meminati kek lapis Sarawak, anda boleh membuat tempahan di sini. Kek lapis ini di buat sendiri oleh keluarga saya. Maaf, saya tak reti buat kek lapis :D. Kualiti dijamin. InsyaAllah.

    Yahoo Messenger

    aefa_aerisya

    EMAIL

    aefa_aerisya@yahoo.com

    Line

    aefaaerisya

    Youtube

    aefaa3