• Breakfast


    Perut
    Perut

    krokk krokk krokk
    perutku berbunyi.
    **cmtu kot bunyi perut**
    laju je kaki melangkah ke dapur.
    kat umah pulak senyap sunyi.
    pagi2 biasanya kena minum.
    tak kira la air pe.
    kalo tetiba aku hilang arah aku bantai air coke pepagi.
    **sengal**
    sambung cite.
    sampai dapur, g ambik gelas.
    sepatutnya aku g ambik paket 3in1 jugak.
    tapi..
    ntah pe kaitannya, aku g ambik


    -.-'
  • 2 kritikan:

    kakcik said...

    Tak ambik berus gigi sekali? [:))]

    yanZ orked said...

    adoiyaaiii .. apakah aefaa.. hahahaa
    pencuci muke tu pun cm 2in1 jgk kot ,, bole cuci muke n bole d bancuh jadi air minum.. hahahaa

    Tempah Kek Lapis di Sini

    Bagi yang meminati kek lapis Sarawak, anda boleh membuat tempahan di sini. Kek lapis ini di buat sendiri oleh keluarga saya. Maaf, saya tak reti buat kek lapis :D. Kualiti dijamin. InsyaAllah.

    Yahoo Messenger

    aefa_aerisya

    EMAIL

    aefa_aerisya@yahoo.com

    Line

    aefaaerisya

    Youtube

    aefaa3