• Kelab Budak2 Terbiar

    Haha..
    Abaikan je tajuk yang hampeh tu.
    Aku baru je balik dari lepak kat kedai kuning tepi UiTM tuh.
    Bila aku sebut lepak,
    member aku gelak! haha
    Dorang tak sangka aku tau binatang pe LEPAK tu :P

    Tapi tadi serius aku boring tahap gaban.
    Online salah
    On call salah
    Baca buku salah.
    Kesimpulannya semua yang aku buat kat rumah mengundang keboringan!
    Boring
    So aku ajak dorang g lepak.
    Dorang?
    Actually, Aimi je ade. haha.
    Dak2 lain dah balik.
    SobSobSob
    Kami ditinggalkan bersendirian.



    **esok nak g jogging.. JOM~**
  • 0 kritikan:

    Tempah Kek Lapis di Sini

    Bagi yang meminati kek lapis Sarawak, anda boleh membuat tempahan di sini. Kek lapis ini di buat sendiri oleh keluarga saya. Maaf, saya tak reti buat kek lapis :D. Kualiti dijamin. InsyaAllah.

    Yahoo Messenger

    aefa_aerisya

    EMAIL

    aefa_aerisya@yahoo.com

    Line

    aefaaerisya

    Youtube

    aefaa3