• Holiday - Umang-Umang Chalet

    Tadaaa..
    Balik-balik muka I jek yang bercuti huhuu..
    Ok la kot.
    Pas stess2 mengadap kerja kat office,
    kena la rest kan kepala otak ni kan. hikhk

    Kali ni pergi kat Umang-Umang Chalet, Kuala Linggi.
    Nice place.
    Baru je mula beroperasi bulan 5 lepas kalau tak silap.
    So kalau ade ape2 kekurangan tu biasa la kan.

    I pergi dengan kawan-kawan.
    Unplanned ni/
    Sebab actually I plan lain
    Follow akak member sebenarnya.
    Akak die and the geng ade aktiviti kat sana.
    Kitorg plak join sekaki.

    So sabtu ahad tu enjoy la tengok dorang wat aktiviiti.
    Siap ade karok lagi tu memalam.
    Tambah lagi kat kawasan tu mmg tengah meriah sbb
    ada perasmian RTC.

    Ok tu je report kali ni.
    Pic len kali la yek.
    Sebab pic kat fara. huhu
  • 5 kritikan:

    Lissa said...

    macam best jek!:)

    Aefa Aerisya said...

    sesuai kalo nk wat aktiviti tepi pantai.. tp facilities xlengkap lagi..

    Anonymous said...

    Skrg mcm2 ada,tmbhn 2 tngkt 10 bilik dijngka siap hdp laut

    Khir Khalid said...

    Wah.. dari membaca entri pun dah dpt bayangkn keseronokan tu.. tahniah!.. :)

    Aefa Aerisya said...

    hehe.. mmg seronok.. dgr cite skrg ada byk kemudahan yg dah ditambah.. jemput g bercuti di situ.. hihi

    Tempah Kek Lapis di Sini

    Bagi yang meminati kek lapis Sarawak, anda boleh membuat tempahan di sini. Kek lapis ini di buat sendiri oleh keluarga saya. Maaf, saya tak reti buat kek lapis :D. Kualiti dijamin. InsyaAllah.

    Yahoo Messenger

    aefa_aerisya

    EMAIL

    aefa_aerisya@yahoo.com

    Line

    aefaaerisya

    Youtube

    aefaa3