Holiday - Umang-Umang Chalet


Tadaaa..
Balik-balik muka I jek yang bercuti huhuu..
Ok la kot.
Pas stess2 mengadap kerja kat office,
kena la rest kan kepala otak ni kan. hikhk

Kali ni pergi kat Umang-Umang Chalet, Kuala Linggi.
Nice place.
Baru je mula beroperasi bulan 5 lepas kalau tak silap.
So kalau ade ape2 kekurangan tu biasa la kan.

I pergi dengan kawan-kawan.
Unplanned ni/
Sebab actually I plan lain
Follow akak member sebenarnya.
Akak die and the geng ade aktiviti kat sana.
Kitorg plak join sekaki.

So sabtu ahad tu enjoy la tengok dorang wat aktiviiti.
Siap ade karok lagi tu memalam.
Tambah lagi kat kawasan tu mmg tengah meriah sbb
ada perasmian RTC.

Ok tu je report kali ni.
Pic len kali la yek.
Sebab pic kat fara. huhu

Kindly Bookmark this Post using your favorite Bookmarking service:
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter

5 kritikan:

Lissa on November 12, 2012 at 10:15 AM said...

macam best jek!:)

Aefa Aerisya on November 12, 2012 at 10:24 AM said...

sesuai kalo nk wat aktiviti tepi pantai.. tp facilities xlengkap lagi..

Anonymous said...

Skrg mcm2 ada,tmbhn 2 tngkt 10 bilik dijngka siap hdp laut

Khir Khalid on November 6, 2013 at 1:30 AM said...

Wah.. dari membaca entri pun dah dpt bayangkn keseronokan tu.. tahniah!.. :)

Aefa Aerisya on November 6, 2013 at 10:46 AM said...

hehe.. mmg seronok.. dgr cite skrg ada byk kemudahan yg dah ditambah.. jemput g bercuti di situ.. hihi

Followers

 
Blogged.my

Drop Ur Link Here :)




[Valid Atom 1.0]


Labels

Blog Review (1) Blogging (16) Contest (1) Doa (1) Giveaway (15) Just For Laugh (2) Kesihatan (3) Korean (14) Must Eat (4) Must Visit (4) MyLife (84) Perkongsian (14) Program (5) Puisi (1) Running Man (4) Segmen (10) Semasa (3) Tips (2) Tutorial (4) Wordless (12)

| Memory Lane © 20012. All Rights Reserved |Template Style by My Blogger Tricks | Design by Durai sankar | Back To Top |

Blogger Gadgets