• Program Khatan TM 2012

    Pepagi I bukak mate..
    Owhhhh HUJAN!!
    Best tu kalo tidoo..
    So i sambung tido balik. ekhek
    baru je nak sambung balik mimpi malam tadi,
    enpon pon bunyi mendayu2 suruh bangun.

    I capai tuala terus melangkah longlai ke bilik air.
    buka paip sket, tadah air dengan hujung jari,
    pastu tadaaaa.. selesai dah mandi manda di pagi yang sejuk..
    **ini tipu.. cerita dustaaa**

    Sampai kat Menara hujan lagi.
    Tapi titisan-titisan halus je la.
    Sehalus salji yang turun di  kutub sane..
    Since da ramai yang jage pendaftaran,
    I menomadkan diri ke bahagian makanan.
    As usual. my fav..
    Niat hati mulanya nak  ngorat sesape yg ensem.
    Tapi kan. bebudak ni baru je masok jawi.
    ade ati nak menggedik gn bebudak.

    TM
    Ni kaunter pendaftaran. Kot-kot ade yang takut, last minute nak tarik diri, hee

    TM
    Adik ni dah len macam dah. Takut eaa..

    TM
    My boss.. dan AJK2 lain

    TM
    Antara tetamu yang hadir

    TM
    Barisan jururawat. Sure adik2 xtakut da tgk dorg ni.


    TM
    Ini mereka yang nak masok ke alam remaja

    TM
    Bosses :)


    TM
    Jeles tengok bebudak ni naik motor beso


    TM
    Cian die sejuk

    TM
    Selamat dah adik ni.. hihih

    TM
    Sementara dorang khatan,
    I plak khatam cite boboboi & Upin Upin 

    Sekian.
  • 2 kritikan:

    Kakzakie said...

    Seronok kakak tengok mereka naik motor ramai-ramai. Kena pancut air ramai-ramai. Tak adalah yg menangis kot sebab ramai malu kalau nak menangis.

    Aefa Aerisya said...

    ade jugak yg menangis dlm bilik tu.. tp skejap je.. hehe,

    Tempah Kek Lapis di Sini

    Bagi yang meminati kek lapis Sarawak, anda boleh membuat tempahan di sini. Kek lapis ini di buat sendiri oleh keluarga saya. Maaf, saya tak reti buat kek lapis :D. Kualiti dijamin. InsyaAllah.

    Yahoo Messenger

    aefa_aerisya

    EMAIL

    aefa_aerisya@yahoo.com

    Line

    aefaaerisya

    Youtube

    aefaa3