Jun Gong Foot Detox Patch


Lama dah aku dengar orang sibuk pasal foot patch ni.
Tapi baru-baru ni kakak aku ngengader plak nak try.
Jadi aku skrollllll skrollll skrolllll
carik info pasal Jun Gong Foot patch ni.

And now~~ aku da beli hahaha..
Ingat aku men beli je ke!
Aku wat study dulu lahhh.
Memang tak dinafikan banyak yang memuji keberkesanannya.
tak kurang pula yang mengutuk di tipu oleh peniaga.
Persoalannya di sini, yeke kene tipu?
Ke baru guna 3 4 kali terus kate xde kesan?
kekeke statement maut

_bersambung_
aku nak tengok Barefoot Friends jap haha


Kindly Bookmark this Post using your favorite Bookmarking service:
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter

0 kritikan:

Followers

 
Blogged.my

Drop Ur Link Here :)




[Valid Atom 1.0]


Labels

Blog Review (1) Blogging (16) Contest (1) Doa (1) Giveaway (15) Just For Laugh (2) Kesihatan (3) Korean (14) Must Eat (4) Must Visit (4) MyLife (84) Perkongsian (14) Program (5) Puisi (1) Running Man (4) Segmen (10) Semasa (3) Tips (2) Tutorial (4) Wordless (12)

| Memory Lane © 20012. All Rights Reserved |Template Style by My Blogger Tricks | Design by Durai sankar | Back To Top |

Blogger Gadgets