• Running Man & Me GA - Hadiah

    Running Man
    Running Man T-Shirt
    PENTING

    Hye kawan-kawan.
    Saya terpaksa tamatkan GA ini lebih awal. :(
    Takut nanti bila tiba bulan 12 saya tak dapat nak uruskan hadiah tersebut.
    Jadi dengan ini, saya tukar tarikh tersebut kepada
    20 OKTOBER 2013 pada 23:59:59

    Saya dah fikirkan hadiah untuk Running Man GA.
    Siapa lagi nak ikut serta dipersilakan.
    Tak kisah anda minat Running Man atau tak.
    Saya alu-alukan sesiapa sahaja ikut serta.

    Syarat-syarat penyertaan ada disini.

    Setakat ini yang saya pasti saya akan bagi
    * Running Man T-Shirt + Rip Off Name Tag *

    Saya dah ada satu. Bila keluar lepak-lepak orang tegur baju. Bukan tegur saye! haha
    Oh ye! Hadiah tu pattern lain ye. Bukan seperti gambar di atas.
    Nanti saya bagi anda pilih sendiri pattern yang macam mana.
    InsyaAllah kalau ada rezeki lebih boleh dapat full set T-Shirt RM
    (kecuali seluar dan kasut hahaha)
    Fullset : t-shirt, rip off name tag, mini tags, bell, erk apa lagi ye. lupe pulak.
    Diimport khas dari Korea :)
    Tengok la business macam mana dulu hahaha. ok :D 


    Pssst~  nasib baik SUPER JUNIOR n INFINITE yang datang Malaysia,
    Kalau Running Man, silap-silap bagi tiket utk fan meeting je kan :D
  • 0 kritikan:

    Tempah Kek Lapis di Sini

    Bagi yang meminati kek lapis Sarawak, anda boleh membuat tempahan di sini. Kek lapis ini di buat sendiri oleh keluarga saya. Maaf, saya tak reti buat kek lapis :D. Kualiti dijamin. InsyaAllah.

    Yahoo Messenger

    aefa_aerisya

    EMAIL

    aefa_aerisya@yahoo.com

    Line

    aefaaerisya

    Youtube

    aefaa3