• Selamat Hari Malaysia dan Jubli Emas Sarawak Merdeka

    Selamat Hari Malaysia.
    Tahniah Sarawak.
    Sambutan Jubli Emas Sarawak Merdeka
    22 Julai 1963
    Dan 50 tahun Sarawak dalam Malaysia.
    Saya bangga menjadi rakyat Malaysia. :)

    Semalam sambutan di Waterfront, Kuching.
    Kalau diikutkan, memang sangat dekat dengan rumah.
    Tapi,

    Jem

    Ni lah sebabnya aku malas nak pergi.
    Kereta memang dah tak boleh masuk dah.
    Mungkin kalau aku menjadi penumpang aku sanggup pergi haha.
    Kalau sanggup queue panjang-panjang dipersilakan.

    Terpaksa lalu kat sini. Semua jalan balik ke rumah sesak.
    Jalan ni je yang paling kurang sesaknya.
    Semalam cuaca pon kurang mengizinkan.
    Pukul 6 petang dah gelap.
    Takut jugak la tengok langit mendung semacam je.

    Jem

     Sepatutnya lebih gelap. Entah la handphone ni.
    Jadi tak gelap pulak. huhu

    Apa-apa pun.
    Sambutan semalam memang best!
    Aku bangga tengok sambutan yang gilang gemilang ni.
    Walaupun hari hujan, sambutan tetap menggalakkan.
    Mungkin sesetengah orang tertanya-tanya,
    kenapa ada mereka yang sanggup berhujan.
    Bagi aku, pendapat peribadi,
    mungkin sebab kami di sini jarang menganjurkan program besar-besaran seperti ini.
    Kebanyakkan program dibuat di Semenanjung Malaysia.
    Jadi, apa salahnya sekali sekala berkorban, berhujan, berpanas kan?


    nota kaki : perarakan kapal berhias ni kurang menyengat berbanding pertandingan
    kapal berhias yang selalu kami adakan. Mungkin sebab perbezaan perarakan vs pertandingan.
  • 0 kritikan:

    Tempah Kek Lapis di Sini

    Bagi yang meminati kek lapis Sarawak, anda boleh membuat tempahan di sini. Kek lapis ini di buat sendiri oleh keluarga saya. Maaf, saya tak reti buat kek lapis :D. Kualiti dijamin. InsyaAllah.

    Yahoo Messenger

    aefa_aerisya

    EMAIL

    aefa_aerisya@yahoo.com

    Line

    aefaaerisya

    Youtube

    aefaa3