• Topspot Seafood Kuching

    Hye Hye Hye
    Topspot!
    Mungkin masih ada yang tak tau mengenai tempat ini.
    Dan mungkin juga ada yang masih meragui tempat ini.
    Sijil halal terpampang kat situ.
    Was-was jugak?
    Pergilah kat kedai Muslim Seafood.
    Masih was-was?
    Sila bersedia turun ke laut tangkap n masak sendiri. :)



    Bagi mereka yang datang ke Kuching,
    jangan lupa singgah ke tempat ni.
    Rugi jugak kan datang jauh-jauh camni tapi tak nak try makan kat sini.
    Jangan risau. Dijamin murah.
    Sedap tak sedap tu kena pandai pilih kedai la hahaha

    Sesiapa yang menginap berdekatan,
    boleh jalan kaki je. Takyah buang duit naik teksi.
    Hilton, Pullman, Riverside, Abel, Holiday Inn
    ni antara hotel yang paling dekat.
    Ada lagi beberapa hotel berhampiran.
    Ala. Ape susah. Carik je bangunan HASIL.
    Depan tu je haa..

    Alhamdulillah. Rezeki beberapa hari lepas.
    Kawan belanje makan kat sini.
    Terima kasih :)
    Tengok ni antara hidangan atas meja kitorang.

    Topspot Seafood

    Topspot Seafood

    Topspot Seafood

    Maaf ni je gambo yang ade.
    Maaf jugak kualiti gambar ke laut.
    Biase la kan. Mase ambik gambar tu orang len dah excited nak makan da :P

  • 2 kritikan:

    el said...

    erkk..pagi2 tgk food..mmg lapo sgt dh ni huwaaa haha

    Aefa Aerisya said...

    hehe.. jom g makan :)

    Tempah Kek Lapis di Sini

    Bagi yang meminati kek lapis Sarawak, anda boleh membuat tempahan di sini. Kek lapis ini di buat sendiri oleh keluarga saya. Maaf, saya tak reti buat kek lapis :D. Kualiti dijamin. InsyaAllah.

    Yahoo Messenger

    aefa_aerisya

    EMAIL

    aefa_aerisya@yahoo.com

    Line

    aefaaerisya

    Youtube

    aefaa3