Topspot Seafood Kuching


Hye Hye Hye
Topspot!
Mungkin masih ada yang tak tau mengenai tempat ini.
Dan mungkin juga ada yang masih meragui tempat ini.
Sijil halal terpampang kat situ.
Was-was jugak?
Pergilah kat kedai Muslim Seafood.
Masih was-was?
Sila bersedia turun ke laut tangkap n masak sendiri. :)



Bagi mereka yang datang ke Kuching,
jangan lupa singgah ke tempat ni.
Rugi jugak kan datang jauh-jauh camni tapi tak nak try makan kat sini.
Jangan risau. Dijamin murah.
Sedap tak sedap tu kena pandai pilih kedai la hahaha

Sesiapa yang menginap berdekatan,
boleh jalan kaki je. Takyah buang duit naik teksi.
Hilton, Pullman, Riverside, Abel, Holiday Inn
ni antara hotel yang paling dekat.
Ada lagi beberapa hotel berhampiran.
Ala. Ape susah. Carik je bangunan HASIL.
Depan tu je haa..

Alhamdulillah. Rezeki beberapa hari lepas.
Kawan belanje makan kat sini.
Terima kasih :)
Tengok ni antara hidangan atas meja kitorang.

Topspot Seafood

Topspot Seafood

Topspot Seafood

Maaf ni je gambo yang ade.
Maaf jugak kualiti gambar ke laut.
Biase la kan. Mase ambik gambar tu orang len dah excited nak makan da :P


Kindly Bookmark this Post using your favorite Bookmarking service:
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter

2 kritikan:

el on September 10, 2013 at 9:42 AM said...

erkk..pagi2 tgk food..mmg lapo sgt dh ni huwaaa haha

Aefa Aerisya on September 10, 2013 at 11:25 AM said...

hehe.. jom g makan :)

Followers

 
Blogged.my

Drop Ur Link Here :)




[Valid Atom 1.0]


Labels

Blog Review (1) Blogging (16) Contest (1) Doa (1) Giveaway (15) Just For Laugh (2) Kesihatan (3) Korean (14) Must Eat (4) Must Visit (4) MyLife (84) Perkongsian (14) Program (5) Puisi (1) Running Man (4) Segmen (10) Semasa (3) Tips (2) Tutorial (4) Wordless (12)

| Memory Lane © 20012. All Rights Reserved |Template Style by My Blogger Tricks | Design by Durai sankar | Back To Top |

Blogger Gadgets