Si Pelik


Chopstick
Chopstick baru

Siapa ada tabiat pelik kat sini? haha. Sebenarnya Aefa sendiri tak pasti ia pelik ke tak. Tapi kat rumah memang Aefa sorang je buat macam ni. hehe. Kat rumah saudara mara pun takde sapa buat macam ni. So Aefa simpulkan sendiri memang tabiat Aefa tu pelik.

Tabiat apa yang Aefa maksudkan? Tabiat simpan cawan dalan peti ais. Nampak biasa kan? Tapi Aefa bukan simpan cawan yang berair, Aefa simpan cawan kosong. Nampak tak peliknye perangai budak ni? Kadang-kadang Aefa saje tak habiskan sedikit air di dalam cawan tu. So bila family tanya, Aefa boleh jawab air tak habis lagi. -.-''

Aefa sendiri tak pasti bila tabiat pelik ni bermula. Aefa perasan pun sebab kena tegur. Harap bakal mak mertua tak baca. Tak pasal-pasal kena reject. hahaha. Ok bai. 


**semalam dpt 2 lg CPUV. i heart you nuffy**

앱아 앨잇야

Kindly Bookmark this Post using your favorite Bookmarking service:
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter

0 kritikan:

Followers

 
Blogged.my

Drop Ur Link Here :)




[Valid Atom 1.0]


Labels

Blog Review (1) Blogging (16) Contest (1) Doa (1) Giveaway (15) Just For Laugh (2) Kesihatan (3) Korean (14) Must Eat (4) Must Visit (4) MyLife (84) Perkongsian (14) Program (5) Puisi (1) Running Man (4) Segmen (10) Semasa (3) Tips (2) Tutorial (4) Wordless (12)

| Memory Lane © 20012. All Rights Reserved |Template Style by My Blogger Tricks | Design by Durai sankar | Back To Top |

Blogger Gadgets