• Si Pelik

    Chopstick
    Chopstick baru

    Siapa ada tabiat pelik kat sini? haha. Sebenarnya Aefa sendiri tak pasti ia pelik ke tak. Tapi kat rumah memang Aefa sorang je buat macam ni. hehe. Kat rumah saudara mara pun takde sapa buat macam ni. So Aefa simpulkan sendiri memang tabiat Aefa tu pelik.

    Tabiat apa yang Aefa maksudkan? Tabiat simpan cawan dalan peti ais. Nampak biasa kan? Tapi Aefa bukan simpan cawan yang berair, Aefa simpan cawan kosong. Nampak tak peliknye perangai budak ni? Kadang-kadang Aefa saje tak habiskan sedikit air di dalam cawan tu. So bila family tanya, Aefa boleh jawab air tak habis lagi. -.-''

    Aefa sendiri tak pasti bila tabiat pelik ni bermula. Aefa perasan pun sebab kena tegur. Harap bakal mak mertua tak baca. Tak pasal-pasal kena reject. hahaha. Ok bai. 


    **semalam dpt 2 lg CPUV. i heart you nuffy**

    앱아 앨잇야
  • 0 kritikan:

    Tempah Kek Lapis di Sini

    Bagi yang meminati kek lapis Sarawak, anda boleh membuat tempahan di sini. Kek lapis ini di buat sendiri oleh keluarga saya. Maaf, saya tak reti buat kek lapis :D. Kualiti dijamin. InsyaAllah.

    Yahoo Messenger

    aefa_aerisya

    EMAIL

    aefa_aerisya@yahoo.com

    Line

    aefaaerisya

    Youtube

    aefaa3