• Ahad, Kemudian Isnin

    Maaf tajuk entry yang pelik.

    Penat.
    Mase menaip ni,
    baru je berkesempatan golek-golek depan TV.
    Sambil reply komen,
    sambil tengok Running Man episod pakai helmet,
    sambil senam-senam kaki.
    Heh. Sebenarnya tengah menanti rancangan Mamma Mia.
    Tak sempat tengok petang tadi.

    Semalam wat kimbap.
    Boleh baca kat sini.

    Dan makcik +Sally Samsaiman dah dedahkan rahsia sebenar.
    Jawapan
    Jawapan
    Berangan wat kimbap untuk SuJu haha caaitttt!
    +Akeyla Azmi pilot tu watak sampingan je syg heheh
    +Azlan Strider incik tunang? amboi. bile pulak Aefa bertunang :D
    +asha hana luvly egg tu untuk +Kyuhyun Cho ♥ ❤

    Oklah. entry ciput je.
    Macam dah ngantuk ni.
    Macam kena tidur je.

    Tak jadi tengok Mamma Mia!
    Terlepas episod akhir Kyuhyun sebagai pengacara :(
    hukhukk
    Joo Won dah tinggalkan 2D1N.
    Kyuhyun dah tinggalkan Mamma Mia. :(

    Ok esok dah mula topik baru.
    2 3 hari ni asyik luhan luahkan kekecewaan je kan!



    앱아 앨잇야
  • 9 kritikan:

    Khir Khalid said...

    Mulakan hari baru dgn semangat yg baru.. :D

    Aefa Aerisya said...

    Khir baiklah :D

    Montana said...

    pelik tapi benar??hahahah..salam singgah sebentar di sini

    Sally Samsaiman said...

    hahaha...yeay! menang!! eh, ada peraduan ke? :P

    Affy Afiqah said...

    be strong girl ihiks :)

    Lilynn Wifey Sham said...

    alamak.. sis x faham lah cyg.. sowwi :) x pernh tgok running man itu.. hiihi

    Aefa Aerisya said...

    Montana haha.. nnti aefa singgah ye.

    Sally takde peraduan. tau sape yg borong hadiah nanti haha

    Ika hahaha.. baiklahh

    Lilynn haha.. takpe kak.. entry gurau2 gn dorg2 je ni hihihi

    nanakimie said...

    lama da tak layan RM ni..

    Aefa Aerisya said...

    Nana haha.. dah tertinggal episod brape dah tu

    Tempah Kek Lapis di Sini

    Bagi yang meminati kek lapis Sarawak, anda boleh membuat tempahan di sini. Kek lapis ini di buat sendiri oleh keluarga saya. Maaf, saya tak reti buat kek lapis :D. Kualiti dijamin. InsyaAllah.

    Yahoo Messenger

    aefa_aerisya

    EMAIL

    aefa_aerisya@yahoo.com

    Line

    aefaaerisya

    Youtube

    aefaa3