• Favicon

    Tadaaaaa~~ Aefa dah tukar favicon baru.. hihii
    Nampak tak favicon baru Aefa kat bawah ni?

    Favicon 

    Favicon

    Siapa nak tukar favicon boleh rujuk sini TUTORIAL

    favicon  stand for?
    앱아 앨잇야
  • 23 kritikan:

    ctfand said...

    tahniah aefa..dah jadi..! hehe
    and tq too... :)

    Aefa Aerisya said...

    time kasih akak~ :D

    Affy Afiqah said...

    R itu untuk apakah aefa? Jeng jeng jeng ahaha

    Anne Nurain said...

    kenapa anne tengok masih favicon blogger? hehe..
    R tu utk running man ek? :D

    Scha Nazri said...

    Running Man! hehe

    roslita thalib said...

    R stand for Running Man. tadi tenguk masih faviccon blogger. bila dah refresh baru keluar faviccon baru. macam mana aefa buat? ajar la ros. nk jugak.hehe

    Azlan Strider said...

    wah...menjadi nampaknya..tapi R tu untuk apa??kalau R warna merah sy tau laa..orang kelantan panggil "Royalti"..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    Teena Tna said...

    Macam best jer buat favicon macam ni. Macam best jer.

    Sally Samsaiman said...

    kenapa sally tgk still "Blogger" punya favcon...? hahaha...R mesti la Running Man!!!!

    Aefa Aerisya said...

    refresh sally refresshhh :P haha.. mesti la RM kan.. mane de lain di hatiku ini~ cehhh

    Aefa Aerisya said...

    haha.. try la wat..

    Aefa Aerisya said...

    haha.. R tu utk running man.. :D

    Aefa Aerisya said...

    hehe tu la ros,.. masih baru lagi.. http://ctfand.blogspot.com/2013/11/cara-mudah-letak-favicon-pada-blog.html ros rujuk blog ni.. hihi

    Aefa Aerisya said...

    yippiie~~ betol~~

    Aefa Aerisya said...

    aah running man hihi.. masih baru lagi.. sbb tu kdg2 mash favi blogger hehe

    Aefa Aerisya said...

    R~~~ mesti la running man.. hehehe

    Affy Afiqah said...

    dah agak dah hehehehe

    Anne Nurain said...

    owh patut la.. hihi..

    Marhamah said...

    yes R for ROYALTI...

    Hafiza AizZawa said...

    Still 'B' lagi la Aefa..

    Aefa Aerisya said...

    aah.. dlm proses pertukaran hehehe

    nanakimie said...

    da lama xmenggodek favicon tu:)

    Aefa Aerisya said...

    sile2.. hehe.. aefa baru tau rupanya senang je nk tukar favicon tu hihi

    Tempah Kek Lapis di Sini

    Bagi yang meminati kek lapis Sarawak, anda boleh membuat tempahan di sini. Kek lapis ini di buat sendiri oleh keluarga saya. Maaf, saya tak reti buat kek lapis :D. Kualiti dijamin. InsyaAllah.

    Yahoo Messenger

    aefa_aerisya

    EMAIL

    aefa_aerisya@yahoo.com

    Line

    aefaaerisya

    Youtube

    aefaa3