• Selamat Pagi Cinta

    Kuching
    Gersik - Zecon

    Selamat pagi. :)
    Cuaca mendung pagi ni.
    Jalan raya masih basah. Semalam hujan~
    Gambar semalam tu. Sebab tu cuaca ok je :D

    Semalam Aefa ada post satu entry gambar makanan.
    Masih tak dapat teka ke? hehe
    Belum ada lagi yang jawapan betul kedua-duanya. :D
    Salah satu jawapan dah ada dah :P

    Disebabkan makan makanan tu semalam,
    harini ni cinta hati Aefa datang melawat.
    Sebenarnya memang dah tau dia akan datang hari ni.
    Sayang sangat kat dia.
    Bila tiba waktunya, dia mesti ada di sisi.
    Terima Kasih..
    Alergi sepiiiiii~
    Allergic!!!!



    앱아 앨잇야
  • 15 kritikan:

    Invisible Me said...

    Hehe. Samalah kita, allergic! Eh, rasa macam template bertukar. Betul tak?

    Asha Lya said...

    selamat pagi aefa :D

    Niesa said...

    tedah...alu kenak allergic..ktk org ngelar benda ya lala or ambam?hehe

    Aefa Aerisya said...

    IM hehe.. aah dah tukar baru hihihi

    Asha Selamat pagi dear :)

    Niesa hehe.. ingin mkn bah ya la men masok jak.. bukan lala lebih kedak kerang ka upanya?

    adyna said...

    Akak baru Dapat singgah blog ni , hihi pin pin pon pon

    Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

    selamat tengahari adik.. makanan no. 1 tu sejenis seafood ke adik? first time akak tengok kedua-duanya.. hehe..

    Sally Samsaiman said...

    eh, bukan dah komen ke pagi tadi..? mana komen kita..? mana?

    hehehe..kesiannya dia :P

    asha hana said...

    tak sabar nak tengok encik kesayangan dia tu ada dekat sini. haha :P

    Affy Afiqah said...

    ahahaha sama laa kita aefa, allergic hukhuk
    aefa allergic seafood ea?

    Pha Is said...

    wot wot.. sape tuh.. hehe

    Aefa Aerisya said...

    Adyna hehe tq akak :D
    Mizz Aiza aah kak . seafood.. yg first tu Ambal/Pepahat.. second, buah dabai :)
    Sally haha. tu komen entry lain lah sally :P
    Hana haha.. ni encik kesayangan lain la..
    Ikaaah ika.. kalau seafood yg aefa jarang jumpa tu mmg aefa belasah je mkn hihi
    Pha Is haha.. sapa itu~~~ cuba tekaa~~ :P

    Khir Khalid said...

    Semoga ceria selalu.. :)

    Aefa Aerisya said...

    Khir tq :)

    nanakimie said...

    nana ada alergic jgk..tak boleh makan seafood banyak:)

    Aefa Aerisya said...

    Nana same! tapi takleh thn nfsu makan la hehe.. sedap plak tu seafood :D

    Tempah Kek Lapis di Sini

    Bagi yang meminati kek lapis Sarawak, anda boleh membuat tempahan di sini. Kek lapis ini di buat sendiri oleh keluarga saya. Maaf, saya tak reti buat kek lapis :D. Kualiti dijamin. InsyaAllah.

    Yahoo Messenger

    aefa_aerisya

    EMAIL

    aefa_aerisya@yahoo.com

    Line

    aefaaerisya

    Youtube

    aefaa3