• The Best Korean Drama of 2013

    The Best Korean Drama of 2013 

    Jom sama-sama mengundi drama-drama kesukaan anda.

    Wahai peminat-peminat drama Korea~ Mari kita mengundi~~

    Drama-drama yang tercalon terdiri daripada drama-drama yang tempoh tanyangannya berakhir dalam tahun 2013. Good Doctor? The Heirs? The Master's Sun? Semestinya turut tercalon. Pencalonan ini berlangsung sehingga 30 November 2013 pada pukul 23:59 (Korea Standard Time).

    Palli~ Palli~ Palli~

    Selamat Mengundi~~~

    앱아 앨잇야
  • 15 kritikan:

    Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

    selamat mengundi adik.. :D

    Anne Nurain said...

    yeayy nak undi master's sun ngan the heirs la.. hihi..

    Khir Khalid said...

    Slmt mengundi.. :)

    PakcikLie PCL said...

    Salam Aefa .., kamu ni macam anak pcl jgk...Hanis , minatnya dgn citer Korea gila2..especially Running Man.

    Azlan Strider said...

    Selamat mengundi..saya tak tengok citer korea cammana nak mengundi..tapi kalau bgtau anak buah saya mesti dia tau yang mana satu nak mengundi..

    Regards,
    -Strider-

    Sally Samsaiman said...

    tolong undi MHIYD..hahaha...malas nk undi :P

    ezyra daniel said...

    ni baru nama nye semangat !hehe..bw sini ..btw done klik iklan nuffnang..jemput klik sye punya pulak ye :)

    ::Misz sunsWeetz:: said...

    vote jgn x vote

    adrianna syaz said...

    Summerscent..nmpk sgt sya ni ketinggalan zaman ceta2 korea..hehe

    Aefa Aerisya said...

    Mizz Aiza hihi.. jom la undi sesame kak :D

    Anne hehe.. jom~ Aefa dah undi~ :D

    Khir hihi.. baiklah~ tq :D

    PCL Krm salam kat Hanis. kami geng~ Kipas Susah Mati Running Man hehehe

    Azlan hihi.. undi je mane pelakon yg ensem.. heheh

    Sally aefa takde undi tu tadi haha.. dah cukup 8 cite fav di undi :P

    Ezyra hee.. mesti la semangat.. drama fav menang kite pon happy :D baeklah~ nanti aefa ke sana ~

    Sunsweets meh la vote same :D

    Adrianna eh. cam nama ank buah aefa~ hihi.. summer scent kan citer lame :D

    Rezatul Akma said...

    selamat mengundi ^^

    Pha Is said...

    selamat mengundi kepada yg nk mengundi...

    Aefa Aerisya said...

    Rezatul Akma
    hehe.. jom undi same :D

    Affy Afiqah said...

    wahhhh ada juga ya undian best korean drama? tak sangka ika :)

    Aefa Aerisya said...

    Pha Is hehe.. dah undi dah :D

    Ika hehe ade je ika.. setiap tahun ada award ni :D

    Tempah Kek Lapis di Sini

    Bagi yang meminati kek lapis Sarawak, anda boleh membuat tempahan di sini. Kek lapis ini di buat sendiri oleh keluarga saya. Maaf, saya tak reti buat kek lapis :D. Kualiti dijamin. InsyaAllah.

    Yahoo Messenger

    aefa_aerisya

    EMAIL

    aefa_aerisya@yahoo.com

    Line

    aefaaerisya

    Youtube

    aefaa3