• Wordless Wednesday : Sotong Kangkung

    Sotong Kangkung
     Ini sotong kangkung.
    a.k.a. rojak kangkung.
    a.k.a. rojak sotong.
    Entah ape lagi panggilan makanan ni -.-''


    Jom makan! :D
  • 35 kritikan:

    cik helena said...

    tak makan sotong.LAPAAAAAAAAAAAAAAAA!

    zazaw said...

    waaa.. sedapp nyer sotongg tuuu

    Aefa Aerisya said...

    cik helena~~ aefa pon alergik sotong.. tp belasah je.. heee


    zazaw~~ jom2 mkn hik

    Fiqah Alias said...

    heee~ sedapnyer...aefa tunjuk gambar je ke..?? hehe..mehla blanje..(^_^)

    Aefa Aerisya said...

    mai la sini fiqah.. aefa blanja jagung susu je k. hehe

    Faizal n Fashitah said...

    Nak singgah Swee Kang lah petang tok huhuhuhu...

    Aefa Aerisya said...

    isnin swee kang tutup la. hehee

    tia said...

    lapa plak tgk! grr!

    Aefa Aerisya said...

    jom tia! esok g swee kang :)

    ezyra daniel said...

    pergh!!!sedap nye!!!!!lama jugak tak mkn nie

    Affy Afiqah said...

    aefa masak ke? unik ni....ika tak pernah jumpa sayur kangkung campur dengan sotong,
    tp ika tak makan dua2, sotong ika xleh makan sebab allergic, kangkung lak tak makan sebab tak suka makan sayur miahahahah

    Niesa said...

    aduhai..lamak eh dh x mkn sotong kangkung tok...

    Afiqah Adzan said...

    Banyak sangat namanya .. Haih sedapnyaa

    Normi Nieza said...

    mcm sdap jer..:)

    Super Girl said...

    sedapnyee ! sedapnyee ! sedapnyee ! :D

    wantie said...

    sotong kangkong? wow nyummy. suka sangat tau.

    Pha Is said...

    x pernah makan lagi.. sbb mahal.. rasa mcm tak berbaloi je.. hehehe

    Invisible Me said...

    Nampak sedaplah. Nyum nyum..

    Paperbag Head said...

    masak sendiri ke beli?

    Azhafizah Md Nor said...

    sedapnye! dah lama tak makan

    Akeyla Azmi said...

    whahhhhh :DDDD nyummmeyh~~
    mcm kangkung yg sangat sedapppp heheheh

    Anne Nurain said...

    x pernah makan sbb kmk x makan sayur.. hehehe..

    ann-zack smile said...

    nmpk sedappp.. tp mummy tak makan sotong nie.. hehe

    Lieya Von Jay said...

    mak ai sedappp nya .. telan ayaq liuq je lah tgk nii.. ^_^

    PakcikLie PCL said...

    sedapnya..fav pcl n mamaD nih..seau kau baik Sg Petani..ada satu tempat jual sotong kangkung ni..memang terbaik ah!

    Nurul Farahizzati said...

    tak suka sotong jenis camni.. huhu..

    fatin wawa said...

    sedapnye.. lagilah tgk time malam2 macam ni... omnomnom..

    nanakimie said...

    sotong kangkung paling sesuai kot nama dia,hihi...

    Khir Khalid said...

    Sy suka ni.. best.. :)

    Aefa Aerisya said...

    Zyra meh g makan ni sama2 ;D

    Ika haha.. takde la.. kat kedai ni.. Aefa pon xmakan sotong. tapi demi benda2 sedap ni belasah aje laaa. hahhaa.. heppp.. xmkn sayur.. mcm budak kecik :P

    Niesa jum. rah kuching tok.. ada kedey nyaman hehehe

    Afiqah biase la tu byk nama.. hihi.. sedap.. jom2 mkan :D

    Normi bukan mcm lagi kak.. mmg sedap :D

    Super girl asik smpi 3x sedap tu.. haaa esok g carik :D

    Wantie yeayy.. kite same.. sedap kan :D

    Pha Is mahal?? aaaaa pha is beli kat mane mahal tu -.-'''

    IM jom kite makan sama2 :D

    Rizal ofcourse la masak kat kedai hahaha :P

    Azhafizah heee.. jom kite makan sama2 :D

    Qila hehehe.. meh2 terbang sini kita g makan sama2 :D

    Anne hahaa.. ktk makan la sotong ya jak :D sayo biar org lain mkn :D

    Ann oh xmkn sotong ye.. same la.. tp aefa jenis degil hikhik

    Lieya haha.. xpe kak.. nnti mai sarawak akak try :D

    PCL yeay.. kite geng la PCL.. hihi.. ni pon fav aefa jugak :D nnti ade rezeki aefa nk try yg kat tempat lain plak :D

    Zizie hehe.. oohh suke sotong yg biase tu je ye..

    Fatin hikhik.. aefa pon lapa bile bukak entry nni balik :D

    Nana hehe.. nak wat camne.. lain kedai lain nama.. tp sotong kangkung sesuai kan. adil la dua2 dpt nama :D

    Khir hihi... kan.. high five.. kite geng hikhik

    Fatanah Khirizan said...

    wuu,nampak sedap :)

    Sya Mimie said...

    sedap ke? tak pernah mkan pun..

    Aefa Aerisya said...

    Fatanah sedap dik.. mai sini akak belanje :D

    Sya Mimie sedap.. sambal pitis tu yang sedap :D

    Lilynn Wifey Sham said...

    o o o o oh.. sedapnye dia makan sotong.. sila belanja kaka.. :)

    Aefa Aerisya said...

    Lilynn hihi.. akak tunggu aefa dah ade gaji baru boleh belanje akak mkn.. skrg masih pama sponsor hihi

    Tempah Kek Lapis di Sini

    Bagi yang meminati kek lapis Sarawak, anda boleh membuat tempahan di sini. Kek lapis ini di buat sendiri oleh keluarga saya. Maaf, saya tak reti buat kek lapis :D. Kualiti dijamin. InsyaAllah.

    Yahoo Messenger

    aefa_aerisya

    EMAIL

    aefa_aerisya@yahoo.com

    Line

    aefaaerisya

    Youtube

    aefaa3