• Wordless Wednesday Tuesday

    Durian
    Durian


    Tadi terjumpa entry wordless Wednesday!
    Siyes tak tipu >> SINI
    Membahan tuan blog sekejap tadi.
    Ni pun macam... macam membahan je :P :P

    Semalam Aefa komplen kat kawan harga durian mahal sangat.
    Macam nak beli pokok durian je.
    Padahal nak beli satu je.
    Harga cecah puluhan ringgit -.-''

    Tapi Alhamdulillah.
    Dia sentiasa mendengar dan tahu keinginan hamba-Nya.
    2 orang kenalan datang membawa durian yang banyak! yeayy.

    Jangan tanya lagi.
    Yang kat atas ni habis sekelip mata :D

    Eh. kate wordless! haha. sorry.
    macam nak bercerita je :P :P :P



    앱아 앨잇야
  • 38 kritikan:

    Nuriesya Nadia said...

    Hahahahahahaha lempang karangggg !! Hahahahahahahahahaha. Dah tukar tajukla. *matakeatas* :P

    Affy Afiqah said...

    kuat sungguh membahan aefa ni ahahahaha :D
    alaaa tuan blog excited tu aefa, layankan je miahahaha

    Aefa Aerisya said...

    Nadia hahaha.. sejarah dia tak boleh di ubah.. tetap salah :P :P

    Ika hahaa tu la ika.. tadi aefa ingat dia ter post entry untuk esok hihi

    Sally Samsaiman said...

    keja membahan je dr pagi! sabar jela...tunggu la nnt...ada ubi ada durian...eh?

    Aefa Aerisya said...

    Sally aikkk.. haha.. ada ubi ada durian, ada hari kami bahan? haha

    Azza Afdzal said...

    tengok gmbr durian je dah terasa pening hihihi

    Afiqah Adzan said...

    Hahaha membahan pulak kak aefa .. Wahh sedapnya durian nak makan jgak

    Fizah Mohd said...

    Tiba-tiba teringin nak makan durian..balik kampung next week nak terkamlah sebijik dua..hihihi!!!

    Khir Khalid said...

    Fuhh.. klu durian mmg sy xkan tolak punya.. :D
    Menabung churp2 sekali sini.. :)

    ezyra daniel said...

    hantu durian la nie ye?hehe sye tak minat sgt..tp yg pelik durian crepe gan tempoyak sye bedal plak?haha..
    klik churp2 ye huhu

    Invisible Me said...

    Sampai buat entry gara2 nak bahan punya pasal. Sedapnya durian tuuuu :)

    Aefa Aerisya said...

    Azza aik. xmakan durian ye?

    Afiqah haha.. mula dr pg tadi kat fb. mood ok sampai ke blog bahan org hihi.. dah habis la dik :D

    Fizah wah.. kpg akak ade durian ye.. nk ikut balikkk :D

    Khir samela.. smua adik beradik durian tu aefa tak tolak hihi

    Zyra aah.. pantang nmpk durian.. hihi.. perghh lama tak mkn crepe -.-''

    IM haha. kebetulan post entry..masukkan bahan sekali..pastu siap~~ :D

    athiqi ariff said...

    oh no..beshnya durian trsebut..kalau mkn ngn pulut mmg trbaik

    Fatanah Khirizan said...

    amboi,membaham ye... kenapa akak habiskan? haha,kalau tak boleh bagi saya sikit :p

    Aefa Aerisya said...

    Tiqi eh. sane takde durian ye tiqi? hihi..

    Fatanah haha.. adik xckp pon adik nak. jadi akak habiskan. xbaik membazir :P

    Mazni Munawar said...

    yeayy durian~ baru makan minggu lepas, rasa nak makan lagi :p

    Fatanah Khirizan said...

    haha :p tak baik membazir...

    Pha Is said...

    so, wordless yg tak beberapa nk wordless sangat la ni..

    Aefa Aerisya said...

    Mazni wahh. murah ye durian kat sana?

    Fatanah :P makan habis spt tak membazir :D

    Pha Is haha.. aah.. tak berapa nak wordless sgt :D

    Paperbag Head said...

    Ape barang ltk atas pinggan..lain feel dia kalo mkn dri pangsa durian tu...

    mirza syazwina said...

    rezeki tu,sedapnya durian ! :)

    Aefa Aerisya said...

    Rizal haha.. nak wat cane.. ayah dah masokkan dlm tu.. takkan nk pindah balik kot :P

    Mirza alhamdulillah rezeki.. :D

    asha hana said...

    hana kaki durian. perghhh nanti dah ada rumah sendiri hana nak tanam pkok durian. haha

    #memang pown. kawan hana dulu pernah beli durian sebiji rm50. tp isi baiklah. cuma ralatlah kan keluarkan duit bebanyak semata durian. haha tp kena jugak beli tkut kempunan ea dok? :D

    Lilynn Wifey Sham said...

    amboi sedapnyer dia membaham doyan.. nakkk.... :)

    Miss Xyz said...

    durian? saya tak berapa minat sgt.
    eh nampak sgt tuan belog ni suka tgk cerita korea :P

    Nurul Farahizzati said...

    hahaha.. takleh belah tu, dy bahan sampai buat tajuk cmtu.. btw, gila kecur tgk durian tu.. mahal kan durian.. huhu...

    Paperbag Head said...

    cukup ke banyak tu?? XD

    Putri said...

    tahun ni akak dapat makan durian sikit je
    sebab akak susukan baby..riso baby kembong

    Aefa Aerisya said...

    Hana ahha.. tanam! nanti bg aefa gak buah die ye :D mahal kan! tp kdg2 sbb teringin sgt.. beli jugak -.-''

    Lilynn Alamak. dah habis la kak hihi

    Miss Xyz durian sedapp :D haha.. aah minat.. tp minat lagi variety shows :D

    Zizie haha.. adoi.. susah la perangai cmni.. suka usik2 kwn -.-'' ye mahal sgt.. kalo kena buah yg xelok rugi lah.. huhu

    Rizal haha.. tunggu musang king dr awk lahh :P

    Putri oh.. ada effect jugak ye.. ok takpe.. nnti musim lain akak mkn byk2 :) take care :)

    Azlan Hasan said...

    harga durian memang camtu..kalau nak beli murah mesti kena tunggu musim kalau tak kekadang rasa tak berbaloi..kena plak kalau jual ikut KG..lagi rasa rugi..hehe

    Regards,
    -Strider-

    Aefa Aerisya said...

    Azlan hihi tu la.. mmg xberbaloi beli ikut KG. takut kempunan beli jugak hehehe

    nanakimie said...

    ok,durian pun nana tak makan,pening bau dia,larikkkk...hihi

    Aefa Aerisya said...

    Nana haha.. takpe2.. kurang la pesaing kalo g mkn durian ni hehehe

    fatin wawa said...

    sedapnyeeee....

    mama ila said...

    ila pun suka durian!!!!! =)

    Aefa Aerisya said...

    Fatin jom2 makan same :D

    Mama Ila yeayy kite geng :D

    Sya Mimie said...

    sedapnyaaa durian.. :)

    Aefa Aerisya said...

    Sya Mimie hehe.. jemput makan :D

    Tempah Kek Lapis di Sini

    Bagi yang meminati kek lapis Sarawak, anda boleh membuat tempahan di sini. Kek lapis ini di buat sendiri oleh keluarga saya. Maaf, saya tak reti buat kek lapis :D. Kualiti dijamin. InsyaAllah.

    Yahoo Messenger

    aefa_aerisya

    EMAIL

    aefa_aerisya@yahoo.com

    Line

    aefaaerisya

    Youtube

    aefaa3