• WW : Penceroboh di Kuching

     Penceroboh telah di kesan di Kuching.
    Pembukaan pintu sempadan telah membuka peluang yang luas
    untuk penceroboh memasuki negara.




    Kucing


    Kucing



    앱아 앨잇야

  • 17 kritikan:

    missShila Nget said...

    Pencerobohan beramai2..!

    Khir Khalid said...

    Hahahaa.. kantoi.. :D Salam Rabu.. :)

    Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

    kucing masuk tidur dalam peti sejuk ke adik?

    Fizah Mohd said...

    Ingatkan penceroboh manalah yang telah dikesan tu...rupa-rupanya si kucing nak masuk peti..huhuhu kesian dia, lapar tu..

    AmyZana said...

    Lol hahahaha ingatkan apa tadi XD Meow rupanya XD

    Anne Nurain said...

    penceroboh cari makanan!! hahaha.. comel je miaw2 ni.. boleh berkenalan tak? hehe..

    Sabrina SA said...

    Kucing kan tu ? ^^ Hehehe

    Lieya Von Jay said...

    ahaha, perangai cm totoi la, suka masuk peti ais

    Sally Samsaiman said...

    tangkap penceroboh itu! geletek perut dia!!!!! hahaha :D

    Hunny Kitty said...

    comel je pencerobohan nih....hehehe blogwalking n follow...

    nanakimie said...

    hihi,ingat penceroboh mana la tadi:)

    Azlan Strider said...

    ingatkan betul2 penceroboh dari kalimantan tadi..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    Lilynn Wifey Sham said...

    olololo.. cian nyer ditangkap menceroboh.. hihi

    Affy Afiqah said...

    uihhh tajuk, cuak dah nak baca tadi hewhew
    rupanya meow :D

    Aefa Aerisya said...

    @Shila
    Haha.. Tangkap mereka cepattt

    @Khir
    Kekeke.. Salam Khamis :D

    @Mizz Aiza
    Aah kak. Kalau di biar je mmg dorg duduk depan peti tu je -.-''

    @Fizah
    Hehe.. Die tak lapar tu. Dorg mmg suka duduk bersantai depan peti sejuk hihi

    @Amy
    Hahha. Gotcha~

    @Anne
    Hihi..mestilah comel. Tgk tuan lah hahaa..

    @Ina
    Aah syg.. Kucing :D

    @Lieya
    Haha.. Boleh kwn la dorg tu kak

    @Sally
    Try lah tangkap dorg sally. Cukup 15 mnt exercise nak kejar dorg ni haha

    @Hunny
    Die ikut tuan hehehe.. Nnti aefa terjah balik :D

    @Nana
    Hehe.. Aik. Pernceroboh jugak tu :P

    @Azlan
    Haha. Mintak jauh la.. Tak nak ade penceroboh. Dah cukup aman dan selamat kat sini :)

    @Lilynn
    Hihi.. Degil dua ekot tu kak..

    @Ika
    Hehe.. Tajuk biar gempaq :P

    Pha Is said...

    ingatkan penceronoh negara tadi.. hehe

    Aefa Aerisya said...

    Pha Is hhehe/ gotcha :P

    Tempah Kek Lapis di Sini

    Bagi yang meminati kek lapis Sarawak, anda boleh membuat tempahan di sini. Kek lapis ini di buat sendiri oleh keluarga saya. Maaf, saya tak reti buat kek lapis :D. Kualiti dijamin. InsyaAllah.

    Yahoo Messenger

    aefa_aerisya

    EMAIL

    aefa_aerisya@yahoo.com

    Line

    aefaaerisya

    Youtube

    aefaa3