• Happy Chinese New Year

    Salam.
    Hai. Lama tak bersua. eceh. hahaha

    Memang takde harapan la nak online kat rumah.
    Ni Aefa online kat rumah kawan.
    Mungkin rumah Aefa agak tersembunyi kot.
    Kat atas bukit plak tu.
    Jadi susah nk dapat coverage -.-''

    Sambutan CNY tahun ni macam mana?
    haha
    Aefa agak busy kali ni.
    Tak cuti.
    Keje membanting tulang empat kerat ni. LOL

    Oklah. nak jenjalan melawat blog kawan2 :D


  • 16 kritikan:

    Vee Tarleah Ricky said...

    Helloo.. Welcome back :D

    Aefa Aerisya said...

    yuhuu vee~~ ;D

    Muhammad Taufiq said...

    Entri yang menarik.

    Jom singgah blog saya awksweetgitu.blogspot.com :)

    Akeyla Azmi said...

    Kak aefaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    amboi hahahahaha. <3333
    kenapa takde coverage haih T_T
    hihihi sambutan tak sambut pon hiks.
    Holiday was just fine ehehhe <3
    how urs?!?1?!?! :D

    fatin wawa said...

    Banyak dpt angpau aefa?? hehehe..

    Hafiza AizZawa said...

    Fiza pun cuti duk umah jer.. hari nie dah mula keje...

    MyCherita said...

    salam ukhwah,salam perkenalan.. 1st time smp kesini..done jd follower sini...
    p/s : ada masa singgah la ke blog saya.. tq.. : http://thescreammer.blogspot.com/

    Gee Lion said...

    kenapakah? di ceruk mana rumah cik aefa ni? hehehe.. >.<

    ct aman said...

    puas tggu aefa update...update pendek...sekian...=P

    Maszie Fatah said...

    kunjung balas..done follow

    akak dok bukit gak...bukit mana aefa dok ...???

    ctfand said...

    woot..woot..! lama tak nampak.. akak singgah.. :)

    asha hana said...

    hmm hmm. aefa tak rindu kat hana ke?? T_T

    #sentap nie !! huhu

    athiqi ariff said...

    gong xi fa chai..

    chegu zam said...

    Lama dah entry ni..

    Torascool said...

    tahun kuda, gong xi fa chai

    acik idah said...

    Hilang laggiii... :D
    Ermm.. busy betul nie...

    Tempah Kek Lapis di Sini

    Bagi yang meminati kek lapis Sarawak, anda boleh membuat tempahan di sini. Kek lapis ini di buat sendiri oleh keluarga saya. Maaf, saya tak reti buat kek lapis :D. Kualiti dijamin. InsyaAllah.

    Yahoo Messenger

    aefa_aerisya

    EMAIL

    aefa_aerisya@yahoo.com

    Line

    aefaaerisya

    Youtube

    aefaa3