• 4 Bulan

    Assalamualaikum..

    Kabare? Muahaha lama tak update blog kan. Sekarang agak malas nak g carik wifi utk online. Sekangkang keja je jalan sebenarnya kalau nak g online. Tp sebab faktor.malas, beginilah jadinya. Hdhee

    Pejam celik pejam celik, 4 bukan dah berlalu. Alhamdulillah masih bertahan di sini. Banyak ragam yang terpaksa dihadapi. Kawan-kawan sepejabat.. serumah.. sekampung.. seapartment.. sebas.. tapi ape boleh buat.. layan aje ler..

    Nak out la. Dah tak tau nak taip ape. Hahaa

    #HarapKrisisAirNiBerlaluSecepatMungkin

  • 7 kritikan:

    Mazni Munawar said...

    banyak gila tong air~

    ~ctaman~ said...

    she's back! hehehehe...miss like orang gilak!haha

    Anne Nurain said...

    banyaknya stok air.. hehe.. nasib baik perak x kena catu. harap2 hujan la selalu, biar sampai penuh balik air kat empangan.. hihi..

    Akeyla Azmi said...

    wah wah kesian kak aefa hihihi <3
    eleh taktahu nak type apa konon :p
    type banyak sikit ye nanti hihihi

    Vanessa Ricky said...

    Ingatkan apa la tong ya tek. Hihi..

    nana kimie said...

    selamat kembali b'blogging dear!tengok gambar tu mula2 tak dapat tangkap apa yg aefa nak sampaikan..heee...upenya krisis air:)

    zuhdi sanusi said...

    bnyak nye tong air., da mcm nk mniaga plak., hmm nsib baik air kt rumh aku terselamat dari kena catu., huhu

    Tempah Kek Lapis di Sini

    Bagi yang meminati kek lapis Sarawak, anda boleh membuat tempahan di sini. Kek lapis ini di buat sendiri oleh keluarga saya. Maaf, saya tak reti buat kek lapis :D. Kualiti dijamin. InsyaAllah.

    Yahoo Messenger

    aefa_aerisya

    EMAIL

    aefa_aerisya@yahoo.com

    Line

    aefaaerisya

    Youtube

    aefaa3