Aefa

I am a Blogger

Aefa Aerisya

Bukan blogger terkenal, jauh sekali retis idaman ramai. Blogging itu hobi jadi menaip ikut hati. Kipas Susah Mati Korean Entertainment.

  • Cheras, Kuala Lumpur
  • aefa_aerisya@yahoo.com
  • http://aefaaerisya88.blogspot.my/
Me

About Me

Selalu perasan diri sangat berbakat dalam mengambil gambar. Selain daripada bersembang, bakat terpendam yang lain ialah, makan.

Facebooking 90%
Blogging 50%
Eating 95%
Travelling 60%

1

Under Construction

2

Under Construction

3

Under Construction

4

Under Construction

5

Under Construction

6

Under Construction

0
Visit Malaysia
0
Travel Abroad
0
Facebook Like
0
Blog Follower
  • Blogging

    Blogging

    Beberapa hari lepas,
    my sister ask me to help her in her assignment.
    Eceh. skiping speaking london plak.
    hekhek

    Dia mintak tolong Aefa ajar dia buat blog.
    Ah! Kacang sangat dah tu.
    Hobi masa lapang kan~
    Tapi masalahnya, dia jauh. Nak ajar macam mana?
    Nak buat tutorial, tapi internet lembap macam XXX. hahah

    Bila baca wasap dia pasal blog, terus teringat blog ni yang dah bersarang.
    Ish. Rindunya gn blogging.
    Bila agaknya dapat berblog macam dulu :(



    See.
    Ok Aefa rendah lagi dari die. -.-'
    Sekarang dia dah sambung belajar kat ____ < lupa hahaaa
    I wish nothing. but the best for her.

  • Tempah Kek Lapis di Sini

    Bagi yang meminati kek lapis Sarawak, anda boleh membuat tempahan di sini. Kek lapis ini di buat sendiri oleh keluarga saya. Maaf, saya tak reti buat kek lapis :D. Kualiti dijamin. InsyaAllah.

    Yahoo Messenger

    aefa_aerisya

    EMAIL

    aefa_aerisya@yahoo.com

    Line

    aefaaerisya

    Youtube

    aefaa3