• Blogging

    Beberapa hari lepas,
    my sister ask me to help her in her assignment.
    Eceh. skiping speaking london plak.
    hekhek

    Dia mintak tolong Aefa ajar dia buat blog.
    Ah! Kacang sangat dah tu.
    Hobi masa lapang kan~
    Tapi masalahnya, dia jauh. Nak ajar macam mana?
    Nak buat tutorial, tapi internet lembap macam XXX. hahah

    Bila baca wasap dia pasal blog, terus teringat blog ni yang dah bersarang.
    Ish. Rindunya gn blogging.
    Bila agaknya dapat berblog macam dulu :(



    See.
    Ok Aefa rendah lagi dari die. -.-'
    Sekarang dia dah sambung belajar kat ____ < lupa hahaaa
    I wish nothing. but the best for her.

  • 4 kritikan:

    acik idah said...

    Lama menghilang yer aefa... ;D bz betul tue...

    Aida Sanif said...

    rindu :(

    fatin wawa said...

    mmg ssh nak selalu update blog sekarang.. sy pun mcm tu.. X{

    asha hana said...

    kan? hana pown rindu nak berblog macam dulu. huhu

    Tempah Kek Lapis di Sini

    Bagi yang meminati kek lapis Sarawak, anda boleh membuat tempahan di sini. Kek lapis ini di buat sendiri oleh keluarga saya. Maaf, saya tak reti buat kek lapis :D. Kualiti dijamin. InsyaAllah.

    Yahoo Messenger

    aefa_aerisya

    EMAIL

    aefa_aerisya@yahoo.com

    Line

    aefaaerisya

    Youtube

    aefaa3