Blogging


Beberapa hari lepas,
my sister ask me to help her in her assignment.
Eceh. skiping speaking london plak.
hekhek

Dia mintak tolong Aefa ajar dia buat blog.
Ah! Kacang sangat dah tu.
Hobi masa lapang kan~
Tapi masalahnya, dia jauh. Nak ajar macam mana?
Nak buat tutorial, tapi internet lembap macam XXX. hahah

Bila baca wasap dia pasal blog, terus teringat blog ni yang dah bersarang.
Ish. Rindunya gn blogging.
Bila agaknya dapat berblog macam dulu :(



See.
Ok Aefa rendah lagi dari die. -.-'
Sekarang dia dah sambung belajar kat ____ < lupa hahaaa
I wish nothing. but the best for her.


Kindly Bookmark this Post using your favorite Bookmarking service:
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter

4 kritikan:

acik idah on July 10, 2014 at 5:26 AM said...

Lama menghilang yer aefa... ;D bz betul tue...

Aida Sanif on July 13, 2014 at 10:35 PM said...

rindu :(

fatin wawa on July 19, 2014 at 7:08 PM said...

mmg ssh nak selalu update blog sekarang.. sy pun mcm tu.. X{

asha hana on August 28, 2014 at 5:45 PM said...

kan? hana pown rindu nak berblog macam dulu. huhu

Followers

 
Blogged.my

Drop Ur Link Here :)




[Valid Atom 1.0]


Labels

Blog Review (1) Blogging (16) Contest (1) Doa (1) Giveaway (15) Just For Laugh (2) Kesihatan (3) Korean (14) Must Eat (4) Must Visit (4) MyLife (84) Perkongsian (14) Program (5) Puisi (1) Running Man (4) Segmen (10) Semasa (3) Tips (2) Tutorial (4) Wordless (12)

| Memory Lane © 20012. All Rights Reserved |Template Style by My Blogger Tricks | Design by Durai sankar | Back To Top |

Blogger Gadgets