Kahwin

Ini kisah lama dahulu.
Kat Melaka..

Pantai
Gediks kan :P

Tahun lepas Aefa, Ziera, Yan, dan Izan,
ikut Mek pergi majlis kawen kawan dia.
Kat Kampung Hailam, Masjid Tanah.

Di pendekkan cerita masing-masing tak tahu rumah pengantin katne.
So SESAT adalah satu sinonim bagi situasi begini.

Sepatutnya tak sesat sebab kitorang de guna peta n GPS.
Tapi... nama pon amatur kan.
Canggih mane pon teknologi, kalau tak pandai pakai
memang confirm salah jalan jugak lah!

Kitorang salah masuk simpang kat satu bulatan tu.
Condifent Confident je jalan terus ikut laluan tu.
Rupa-rupanya salah!
Nasib baik tergerak hati nak tanya orang kampung tu.
Kalau tak memang berkenduri di jalanan la kitorang.

Alhamdulillah. Selamat jugak sampai ke kampung Hailam tu.
Luas jugak pengalaman jalan-jalan jauh camni.
Dapat la cuci mata. Eh?

Kampung Hailam
Tadaaa.. Bukti nih.. hee

Pengantin
Tahniah buat kedua mempelai

Pengantin
Dapat bergambar gn pengantin huhuu
Before balik ke bandar semula
sempat jugak singgah kat Pantai Klebang.
Tengok orang main wau..
Main2 dengan air..
Melukis di pasir..
Akhirnya terhasillah...

Art
Art yang tak berapa nak menjadi haha

Okey.
Sekian.

**nak g kampung len plak. lalalala**
13/07/2012



앱아 앨잇야

You Might Also Like

21 kritikan