Situasi 1 dan 2

Situasi 1 : Ketika Menonton Mnet Asian Music Awards di rumah seorang diri

Saya : Wah Bigbang!!

setiap beberapa minit..

"eh crayon pop" "rain makin ensem la pas kuar training" "infinite" "GD" "GD menang lagi" "eh lagu ni" "eh ni pelakon cita ..............."

dan banyak lagi dialog.



Situasi 2 : Ketika Menonton ASK 2013 di KFC

Saya  : FBI.. Err Awal kan.. Perempuan tu sape?
Dia    : entah.
Saya  : Penyanyi lagu Pulangkan yang hantu tu?
Dia    : Macam tak je.
Saya  : Pelakon drama ni kot.
Saya  : Ke Nabila? 
Dia    : Nabila sape?
Saya  : Eh. Bukan ade ke artis nama Nabila bapak dia artis jugak
Dia    : ::angkat bahu::
Saya  : Seksi plak anak cikgu ni.
Dia    : Cikgu mane pulak ni?
Saya  : Cikgu AF. yang sharifah2 tu.
Dia    : -.-''

Setiap kali pencalonan....

Saya : "Eh cite ape ni? Tak pernah tengok pun" "sape laki ni" "ni pelakon ke" "laa dia ni artis Malaysia ye"

sampai habis ASK penuh dengan persoalan. -.-''


Iklan : kepada peminat-peminat Barefoot Friends, BF akan menamatkan episodnya. last episod : Shinee. So nampak muka shinee tu episod terakhir lah ye :D

cc : kak +Lieya Von Jay 

앱아 앨잇야

You Might Also Like

34 kritikan