Blogging

Beberapa hari lepas,
my sister ask me to help her in her assignment.
Eceh. skiping speaking london plak.
hekhek

Dia mintak tolong Aefa ajar dia buat blog.
Ah! Kacang sangat dah tu.
Hobi masa lapang kan~
Tapi masalahnya, dia jauh. Nak ajar macam mana?
Nak buat tutorial, tapi internet lembap macam XXX. hahah

Bila baca wasap dia pasal blog, terus teringat blog ni yang dah bersarang.
Ish. Rindunya gn blogging.
Bila agaknya dapat berblog macam dulu :(



See.
Ok Aefa rendah lagi dari die. -.-'
Sekarang dia dah sambung belajar kat ____ < lupa hahaaa
I wish nothing. but the best for her.

Previous
Next Post »

4 kritikan

Click here for kritikan
acik idah
admin
July 10, 2014 at 5:26 AM ×

Lama menghilang yer aefa... ;D bz betul tue...

Reply
avatar
fatin wawa
admin
July 19, 2014 at 7:08 PM ×

mmg ssh nak selalu update blog sekarang.. sy pun mcm tu.. X{

Reply
avatar
asha hana
admin
August 28, 2014 at 5:45 PM ×

kan? hana pown rindu nak berblog macam dulu. huhu

Reply
avatar