Raya 2010

Salam kawan-kawan. hehe.. tak aktif berblog sekejap. Hari raya kan.. takdan nak online. haha
jom2. share cita hari raya korang. huuhu. aku memang memanfaatkan sepenuhnya seminggu raya tu tau.
kawan-kawan aku ada yg kerja n study kat semenanjung. dorang kena balik awal. so semua aktiviti
raya di awalkan. 3 hari aku beraya dengan family selebihnya dengan kawan-kawan. bukan kawasan Kuching je aku beraya.
dari Muara Tebas sampai ke Asajaya. Kalau ikutkan hati sampai ke Sabah aku nak beraya pergi rumah teman-teman. hehe

Aku mengucapkan bebanyak terima kasih la kepada mereka-mereka yang sudi beraya dengan aku tu.
Peluk cium untuk korang. Tak lupa jugak yang datang ke rumah aku. Yang mesej nak datang tapi tak
dapat datang sebab aku tak ada kat umah jugak sama. Yang hanya sempat bersalam di kaki lima. Di MCD.
Di The Springs. Di hospital. Lagi terima kasih buat tuan-tuan, puan-puan, dan cik-cik rumah yang aku kunjungi.
Terima kasih kerana membuat rayaku ini penuh bermakna.. chewahhh... :)

Buat jiran-jiran di kampung pulak, eh.. dah macam ucapan raya dah ni.. huuu
Takpe-takpe-takpe... Apa-apa pun....
Korang....MEMANG BEST!!


**Rasa macam tak puas beraya dengan Norman, Gege, Syukur, Cindy, Ann.. :)
2 hari yang menyeronokkan.. **
Previous
Next Post »