Aku Nak Kurus

Selamat bercuti kawan-kawan.
Apa aktiviti hari ni?
Aku plan nak pergi jogging.

Jogging
clipartheaven
 Tapi entah jadi ke tak ni.
Dari dulu lagi plan.
Tak pernahnya menjadi hahaha.

Semenjak duduk kat Melaka, berat aku naik lah! DAMN
Turun naik bangunan 16 tingkat tu pun berat aku leh naik. how come~
[guna lift yang haha]
So, setelah kembali ke bumi ku sendiri ni,
aku berazam nak turunkan semula berat badan aku.
Aku nak KURUS.
 Aku nak amalkan hidup yang sihat.
 Aku mesti berubah sebelum kembali semula ke Melaka.
Ya! Aku boleh
i can do it
spreadshirt

okey bye. nak g mcd. hahaha

mcd
decanter
Previous
Next Post »

10 kritikan

Click here for kritikan
Erabme
admin
May 17, 2011 at 4:42 PM ×

nk kurus? jom g gym... nk kurus tp g mkn d mcd... mkn mknan yg d grilled or d steam... itu lg baik

Reply
avatar
Aefa Aerisya
admin
May 17, 2011 at 4:59 PM ×

ehehhe.. tu la pasal.. asyik2 nak g mcd.. cane nak kurus kan. hikhik

Reply
avatar
ABU
admin
May 17, 2011 at 9:40 PM ×

aku pula nak gemok!!

Reply
avatar
ajumohit
admin
May 17, 2011 at 10:24 PM ×

boleh je nak kurus,,
akak anak tiga tp maintain lagi, org kata ye, bukan akak yg kate..hehhehehe, yg pentinf disiplin dan jadual pemknan amat penting ye...jgn ngelat tau

Reply
avatar
Aefa Aerisya
admin
May 17, 2011 at 10:40 PM ×

ABU.. eh2.. nak gemok pulak dah.. hihih


sis ajumohit.. hehe.. jadual pemakanan la masalah skrg ni akak.. hhihih

Reply
avatar
dydy
admin
May 17, 2011 at 11:00 PM ×

saya nak gemokkkk! hihi.
membe i ckp, die xmkn nasi then skg da krus :D

Reply
avatar
Aefa Aerisya
admin
May 17, 2011 at 11:34 PM ×

dydy.. tinggalkan nasi?? aduh... susah ckit kot.. hiihih

Reply
avatar
Madam Pam
admin
November 1, 2013 at 6:37 AM ×

Alhamdulilah...akak bjaya hilangkan hampir 15kg...

Reply
avatar
Madam Pam
admin
November 1, 2013 at 6:38 AM ×

Alhamdulillah,setakat ni dh bjaya turunkan 15kg...

Reply
avatar
Aefa Aerisya
admin
November 1, 2013 at 8:54 AM ×

Alhamdulillahh.. tahniah akak.. berat aefa turun naik je ni hehe

Reply
avatar