Holiday - Umang-Umang Chalet

Tadaaa..
Balik-balik muka I jek yang bercuti huhuu..
Ok la kot.
Pas stess2 mengadap kerja kat office,
kena la rest kan kepala otak ni kan. hikhk

Kali ni pergi kat Umang-Umang Chalet, Kuala Linggi.
Nice place.
Baru je mula beroperasi bulan 5 lepas kalau tak silap.
So kalau ade ape2 kekurangan tu biasa la kan.

I pergi dengan kawan-kawan.
Unplanned ni/
Sebab actually I plan lain
Follow akak member sebenarnya.
Akak die and the geng ade aktiviti kat sana.
Kitorg plak join sekaki.

So sabtu ahad tu enjoy la tengok dorang wat aktiviiti.
Siap ade karok lagi tu memalam.
Tambah lagi kat kawasan tu mmg tengah meriah sbb
ada perasmian RTC.

Ok tu je report kali ni.
Pic len kali la yek.
Sebab pic kat fara. huhu
Previous
Next Post »

5 kritikan

Click here for kritikan
Aefa Aerisya
admin
November 12, 2012 at 10:24 AM ×

sesuai kalo nk wat aktiviti tepi pantai.. tp facilities xlengkap lagi..

Reply
avatar
Anonymous
admin
March 1, 2013 at 12:34 AM ×

Skrg mcm2 ada,tmbhn 2 tngkt 10 bilik dijngka siap hdp laut

Reply
avatar
Khir Khalid
admin
November 6, 2013 at 1:30 AM ×

Wah.. dari membaca entri pun dah dpt bayangkn keseronokan tu.. tahniah!.. :)

Reply
avatar
Aefa Aerisya
admin
November 6, 2013 at 10:46 AM ×

hehe.. mmg seronok.. dgr cite skrg ada byk kemudahan yg dah ditambah.. jemput g bercuti di situ.. hihi

Reply
avatar