Program Khatan TM 2012

Pepagi I bukak mate..
Owhhhh HUJAN!!
Best tu kalo tidoo..
So i sambung tido balik. ekhek
baru je nak sambung balik mimpi malam tadi,
enpon pon bunyi mendayu2 suruh bangun.

I capai tuala terus melangkah longlai ke bilik air.
buka paip sket, tadah air dengan hujung jari,
pastu tadaaaa.. selesai dah mandi manda di pagi yang sejuk..
**ini tipu.. cerita dustaaa**

Sampai kat Menara hujan lagi.
Tapi titisan-titisan halus je la.
Sehalus salji yang turun di  kutub sane..
Since da ramai yang jage pendaftaran,
I menomadkan diri ke bahagian makanan.
As usual. my fav..
Niat hati mulanya nak  ngorat sesape yg ensem.
Tapi kan. bebudak ni baru je masok jawi.
ade ati nak menggedik gn bebudak.

TM
Ni kaunter pendaftaran. Kot-kot ade yang takut, last minute nak tarik diri, hee

TM
Adik ni dah len macam dah. Takut eaa..

TM
My boss.. dan AJK2 lain

TM
Antara tetamu yang hadir

TM
Barisan jururawat. Sure adik2 xtakut da tgk dorg ni.


TM
Ini mereka yang nak masok ke alam remaja

TM
Bosses :)


TM
Jeles tengok bebudak ni naik motor beso


TM
Cian die sejuk

TM
Selamat dah adik ni.. hihih

TM
Sementara dorang khatan,
I plak khatam cite boboboi & Upin Upin 

Sekian.
Previous
Next Post »

2 kritikan

Click here for kritikan
Kakzakie
admin
November 28, 2012 at 9:04 AM ×

Seronok kakak tengok mereka naik motor ramai-ramai. Kena pancut air ramai-ramai. Tak adalah yg menangis kot sebab ramai malu kalau nak menangis.

Reply
avatar
Aefa Aerisya
admin
November 28, 2012 at 6:14 PM ×

ade jugak yg menangis dlm bilik tu.. tp skejap je.. hehe,

Reply
avatar