Ada Apa Dalam Laci?



Semenjak takde kerja luar ni, saya banyak duduk kat office buat kerja. Awal tahun outstation memanjang. Sekejap ke utara, sekejap selatan. Pantai Timur pun ada. Hampir setiap minggu tak ada kat rumah. Selalunya Jumaat balik dari outstation, dan Ahad kena outstation balik. Jadi rumah macam hotel kadang-kadang. Nasib baik la rumah tu company yang bayar. LOL

Gambar tu baru tunjuk laci pertama. Belum tunjuk laci ke dua lagi. haha. Kalau saya fokus buat sesuatu, selalunya saya akan perlukan makanan untuk pastikan kepala saya tak pening. Makanan tu tak berkhasiat. Jadi jangan amalkan.

Setiap hari yang berlalu di pejabat, tak lengkap tanpa makanan. haha. Dapat pulak bos yang dua kali lima suka makan. Makin meriah. Tapi malangnya, makan tak di benarkan di dalam pejabat pada waktu pejabat. Makan di pantry hanya di benarkan pada waktu rehat. Kalau takde peraturan tu silap-silap tengah kerja ada yang makan nasi lemak nanti. kikiki


Previous
Next Post »

2 kritikan

Click here for kritikan
Illya LeYa
admin
September 26, 2017 at 2:47 PM ×

Terbaikkk...

stok byk tuh...

Reply
avatar
sya mimie
admin
March 19, 2018 at 8:08 PM ×

Bnyknya stok biskut gery. Hee
Mcm sy kje dlu la. Kje sensorang pulak tu, mkn kdng ikut suka. Heee
Yng pnting kje siap

Reply
avatar