Popular posts from this blog
Perjalanan
A New Journey Alhamdulillah. Tiba lah hari yang dinantikan. Esok, Selasa.. Aefa akan terbang ke Kuala Lumpur. Langkah pertama ke alam pekerjaan. Harap di permudahkan segala urusan esok hari. Aminnn Flight pukul 2 petang. Plan hari tu bertukar. Esok sampai LCCT terus ke Kajang dan stay sana sampai 7hb. Maaf.. tak sempat reply mereka yang bw kat shoutbox. Malam esok InsyaAllah. :) *eh sebenarnya tak sabar nak shopping kat Jalan TAR hahaha 앱아 앨잇야
Comments
senarai peserta boleh ke link ni yerr ^_^
http://kataubaid.blogspot.com/2013/11/senarai-peserta-segmen-bloglist.html
Regards,
-Strider-
http://awanflufy.blogspot.com/2013/10/segmen-bloglist-kataubaid-nov-2013.html
http://ape-kinah.blogspot.com/2013/10/segmen-bloglist-november-2013.html
http://www.erazfadli.com/2013/11/segmen-bloglist-kataubaid-nov-2013.html